Intressant projekt =P.. roligt med mycket bilder .. Keep Rocking
tackar:)försöker få in så mycket bilder som möjligt...nu kommer jag dock ligga lite på latsidan tills på fredag:)har så mycket att göra...men i helgen kommer de mera bilder:)
Har lite kommit av mig ifrån bilbyggandet nu..men jag tror de blir nån timme i garaget i kväll...Har även lite annan info..kommer antagligen hämta portade toppen på fredag...samt i helgen ska jag köpa en front med en DTM läpp...Kommer förhoppningsvis köpa 4st 444cc spridare i helgen:)
Ikväll hände de lite smått..svetsa oljereturen i tråget...samt lite annat småpill...Imorgon slutar jag kl 12 i skolan..så då blir de in till stan efter lite godis..sen garaget resten av kvällen och natten... Ihelgen får jag även min nya front:) kanske lite annat godis också:) vi får se,vi får se:)
Nu kom jag äntligen hem ifrån skolan...Nu ska jag bara dricka en kopp kaffe..sen ska jag förhoppningsvis till stan efter mina nya lager och lite annat smått och gott:)så håll ögonen öppna för bilder:)
Har hänt enheldel nu på sista tiden...Har nästans fått fronten klar med DTM läpp..Och snart är bilen klar för lack.. ÄNTLIGEN!! har även fixat att jag får in en 9" skärm i instrument brädan
Får dock se om jag får liv i bilen till sommaren...Beror på hur länge de tar att få hem detta