2255
Sök

Bloggar alla?

173 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
Har det alltid funnits så många blogg och skit? tongue

Känns som alla vill vara lite kändis och vill att folk ska veta vad som har hänt. Börja med musik eller bli duktig på nått. man får fan inte bli känd på att blogga! :o

bloggdagboken, bilddagboken, blogg.se.... det bara ökar. och nu finns det massa blogg här inne oxå tongue, kan man klara sig från alla bloggar?

Enligt mig hatar jag att läsa bloggar, spelar ingen roll om magnus uggla har gjort nått kul eller om vad en 24åring gjort...

Vad tycker ni? är det inte lite för överdrivet?
Senast redigerat av saab9_3turbo (3 januari 2008)

Starter
98 Inlägg
3 januari 2008
Jag delar gärna med mig lite ibland om tankar, roliga händelser men sällan att jag ids läsa andras såvida jag inte har tråkigt vid datorn tongue men det är långt ifrån varje dag jag ids skriva för de skulle bara bli tråkit o läsa tongue

4 554 Inlägg
3 januari 2008
skriver som en kratta så blogg e inget för mig

9 108 Inlägg
3 januari 2008
Det som stör mig är att så fruktansvärt många tror att deras liv är så mycket mer intressanta än vad dom egentligen är. Folk bloggar och är helt säkra på att alla miljoner internetanvändare kommer hitta just deras blogg och läsa den blint.
Bara ordet blogg stör mig något fruktansvärt vid närmare eftertanke smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 januari 2008
Det har näst intill blivit något av en trend att blogga idag verkar det som. Allt fler av mina vänner skaffade en blogg som det blev att man följde och sen efter påtryckningar av dom skaffade man sig en egen blogg..
Själv gör jag det och skriver då om saker som hänt i min vardag vissa tillfällen men även om mina tankar kring privata saker och aktuella händelser..

Sen att jag har den fulaste adressen är en annan sak big_smile
www.norde.bloggagratis.se
Senast redigerat av Norde (3 januari 2008)

Better than God \o/
1 883 Inlägg
3 januari 2008
Blogga känns SÅÅÅ jävla 90-tal... :p

Jag står över mao.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

804 Inlägg
3 januari 2008
Bloggar är bara ett desperat rop på uppmärksamhet. Man måste vara bra naiv om man verkligen tror att folk är så intresserade av vad man tänker och gör att man måste skriva ner allt var och varannan dag.

Så nej, jag bloggar inte.

945 Inlägg
3 januari 2008
Jag bloggar enbart för mitt egna nöje. Jag gillar att skriva och är en allmänt bitter och hatisk grabb. Så därför föll det sig naturligt för mig att börja blogga. Jag skriver egentligen inte om dagliga händelser utan saker som jag stör mig på.
Det kan vara allt från irriterande bloggare på garaget till äckliga Emo-kids på en Marilyn Manson konsert.

52 Inlägg
5 januari 2008
Allt fler bloggar bara för att dem vill att folk ska läsa deras i övrigt tråkiga liv och dem faller in i karaktärer för att verka mer spännande. För egen del så bloggar jag inte utan läser bara mina allra närmsta vänners bloggar för att veta vad som går genom deras huvuden, lära känna dem bättre än vad man redan gör.

It's nice to be important but it's more important to be nice.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2008
Orka skriva dagbok, jag har en projekttråd där folk får se vad min bil går igenom, men sen får det vara nog.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
5 januari 2008
Bloggar här lite emellanåt, när jag har något att säga.

Om någon vill läsa, ja det är upp till dem. Jag har fått skriva av mig och det var det som jag hade som syfte, lite som en insändare till tidningen...

Men visst, man hoppas ju att någon blir intresserad....

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
5 januari 2008
många gillar att skriva ner massor om sig sj.
få gillar att läsa om andra människor.

lol

17 Inlägg
5 januari 2008
Blogg är antagligen nutidens version av dagboksskriverier. Antagligen så är det för de flesta roligare att sätta sig vid en lapp-top och skriva ner sina tankar och levnadsöden, med chans att någon läser dem, än att plita ner dem i en anteckningsbok och lägga i byrålådan. Därav bloggens popularitet. smile
Senast redigerat av Exquisites (5 januari 2008)

41 Inlägg
5 januari 2008
Jag har en blogg men det är inte för att bli "känd" eller att jag vill att folk ska avguda mig. Jag bloggar istället för att skriva dagbok kan man säga. Jag skriver om vad jag gör och saker jag gillar eller inte. De flesta som läser den är vänner och släktingar och det är ett bra sätt för dem att hålla sig "up to date" med vad jag gör smile
Det var perfekt att publicera sin önskelista där för då kan ju alla hålla koll tongue

MVH Helena
Kolla in min supersnygga RS4 B7 :)
http://www.garaget.org/?car=22930

Oseriös Aktör
592 Inlägg
5 januari 2008
N E J

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 januari 2008
VVB!!!!!         (Våga Vägra Blogg!!!!!)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
maliin
6 januari 2008
ja har blogg. men inte fan är det för att bli känd, hur man nu kan bli det genom att blogga? men men..alex schulman's blogg va rätt cool. cool

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 januari 2008
Nää bloggar för mig själv isf när de e nåt för å processera något, men inte publicera massa strunt på nätet..

Fisketokig
2 997 Inlägg
6 januari 2008
Nej fy fan.

Själva ordet är nog det fulaste och löjligaste på länge.

När vuxna människor skriver dagbok har det gått för långt, det trodde jag fjortistjejer t.o.m hade börjat kommit över.

Skriv någon berörande artikel eller insändare som folk verkligen läser istället för att hålla några personer uppdaterade om vad det blev till middag och vilken film som man bör se...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök