2708
Sök

Orkar inte mer nu :( (bilinbrott)

796 Inlägg
4 januari 2008
#41
gurragas skrev:
När jag hade min första bil, så var det stöldvåg på stereo och extraljus, till slut tröttnade man på att stereon var borta när man kom ut på morgonen, så vi lödde dit fiskkrokar i bakkanten på stereon och satte rakblad mellan muttrarna på extraljusen, en morgon när brorsan kom ut och skulle åka till jobbet satt det en tjomme inne i bilen med händerna under instrumentbrädan, han kunde inte dra ut stereon bakvägen och fick inte bort fingrarna från krokarna lol
När polisen kom och klippte bort honom skrattade dom så dom höll på att rasa i backen.
P.S träffade killen efter många år, han garvade och tyckte att han fick skylla sig själv D:S
haha det var ju lite roligt ändå!

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Evolution
1 627 Inlägg
4 januari 2008
#42
jag vet vad dom gör igår skickade dom 4 polisbilar för att vi sladdade på ett industriområde kl 9 på kvällen

Fäll ner pungen och landa

Evolution
1 627 Inlägg
4 januari 2008
#43
henand372 skrev:
Karlzzon The One skrev:
jag vet vad dom gör igår skickade dom 4 polisbilar för att vi sladdade på ett industriområde kl 9 på kvällen
haha det var inte så att ni var ute vid gottorpsgatan vid stora "stallet" cramo osv? tongue åså åkte du med några volvo också?tongue
nej var vid hackefors och lite vid tornby men såg de volvogänget med dom var i hackefors med men han smitta innan polisen kom

Fäll ner pungen och landa

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
4 januari 2008
#44
Fan va trist med inbrott. vet hur det är. hade inbrott för 2 månader sen eller nåt sånt. Polisen gjorde ju självklart inget. fick hem ett brev 3 veckor senare där det stod att dem lagt ner undersökningen. vilken undersökning undrar jag. dem har ju inte ens varit och kollat på bilarna. Inte alltid det hjälper med garage heller tongue För några årsen bröt sig några påtända ungar in i en massa hus här omkring, bland annat vårat. Tro fan att dem tog våran bil som stod i garaget.
Vore ju trevligt om polisen iaf kunde låtsas bry sig lite och kma på fika åtminstonde.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.


Sök