Tycker det är synd... Visst, det är inte kul när folk omkommer.. Men det var nog för det var flera "civila" ihjälkörda ifjol... Några var barn.
Kollade du inte länkarna? Stod ju att fyra fransmän dödades för några dagar sen i Mauretanien och därför ställer dom in det, eftersom det körs där i över en vecka...
Många tävlingsförare tränar långt innan för delta i Paris-Dakar och en dag innan start får dom reda på att det blir avställd Sörjligt att för fösrta gången på 30 år Paris-Dakar inte kan starta på grund av att en babian har inte blivit skytten än. jag förstor inte att han fortfarande lever och stör hella världen
Sörjligt att för fösrta gången på 30 år Paris-Dakar inte kan starta på grund av att en babian har inte blivit skytten än. jag förstor inte att han fortfarande lever och stör hella världen
Vilken "babian" syftar du på? Al-Qaida är ett ganska stort nätverk som antagligen handlar på väldigt många människors eget bevåg - terroriserar hit än dit.
******************* Ja jag syftar på al-qaida, det verkar som att det finns folk som känner pengar på honom, även om det är ett stort nätverk, den är bara shit! och han med.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org