3065
Sök

Övertid På Volvo Torslanda!?

11 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Är det någon som jobbar på Volvo Personvagnar på Torslanda, som vet vilken tid övertiden är imorgon (söndag 6/1)?

Jag är nämligen nyanställd på volvo sen två veckor tillbaka och är rätt ny med alla tider och nu är det så att jag glömt bort vilken tid det var jag skulle jobba övertid..
Senast redigerat av Chino (5 januari 2008)

1 396 Inlägg
5 januari 2008
Chino skrev:
Är det någon som jobbar på Volvo Personvagnar på Torslanda, som vet vilken tid övertiden är imorgon (söndag 6/1)?

Jag är nämligen nyanställd på volvo sen två veckor tillbaka och är rätt ny med alla tider och nu är det så att jag glömt bort vilken tid det var jag skulle jobba övertid..

Volvo är väl öppet dygnet runt? Ring eller sms:a din chef.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

11 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
Jag har försökt men det är bara telefonsvarare nu eftersom ingen är inne och "jobbar"

Zzzz
937 Inlägg
6 januari 2008
Övertid?
Jag börja 21.30 ikväll i alla fall.

151 Inlägg
6 januari 2008
Är ingen övertid som sagt, är du anställd nattetid börjar du 21:30 ikväll.
Senast redigerat av raliman08 (6 januari 2008)

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...

47 Inlägg
6 januari 2008
Nej, jag har inte heller hört om någon övertid. Börjar 21.30 som alla andra söndagar.

Bad ass boys, drive bad ass toys.

1 311 Inlägg
6 januari 2008
ring och fråga din chef... måste väl ha nåt nr? hur många skiftformer har ni på torslanda? (jobbar själv 4-skift på arvikaverken med traktorerna!)

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

151 Inlägg
6 januari 2008
Corpze skrev:
ring och fråga din chef... måste väl ha nåt nr? hur många skiftformer har ni på torslanda? (jobbar själv 4-skift på arvikaverken med traktorerna!)

Om man jobbar på linen i TC är det Dag/Kväll/Natt
Finns andra skiftformer i bla :TA TB och som underhållare.

Lita aldrig på bilar, och kärringar som är hårt spacklade...

4 554 Inlägg
6 januari 2008
många de va som verkar jobba där:P själv sprang man runt som elektriker där för några månader sen..

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 januari 2008
jag säljer saker till volvo i torslanda så jag klämmer väll också in en fot här tongue men har inte en aning när övertiden börjar wink

Sök