3697
Sök

Vad betyder "Nettoeffekt OKÄND"?

208 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
måste reda ut en sak om mitt reggbevis. Det står "P.2 Nettoeffekt, KW. 206 OKÄND". Vad menas med detta? bilden talar för sig själv smile

http://hem.bredband.net/linuge/okand.JPG

MVHlol

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
5 januari 2008
Att dom inte vet hur många kusar du har i bilen ??

Låter ju ganska uppenbart tycker jag tongue

Om du har trimmat och dom har märkt det så har väl SBP-nissen klottrat in det för att dom då inte längre kan veta hur många häst det e i bilen.

Eller nått tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Fiat och Alfa Romeo mekaniker
285 Inlägg
5 januari 2008
Antar det är din skyline? Import? Det betyder att de inte vet vilken effekt du har=du kan trimma så mycket du vill, eftersom de ändå inte vet vad du ska ha.

208 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
whitesnake skrev:
Antar det är din skyline? Import? Det betyder att de inte vet vilken effekt du har=du kan trimma så mycket du vill, eftersom de ändå inte vet vad du ska ha.

De va PREEEECIS de jag ville höra!!!! big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

singelfläkt here i come!!! big_smilebig_smilebig_smile

tackar!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 januari 2008
Va mygligt smile
Dom lyckades iaf plocka fram rätt hästar och allt på min kärra när jag regbesiktigade. Dock visste dom inte vilka däck som var standard, så dom tog däcken jag hade på (255/55 @ 18"), det kan man tänka på om man vill ha lite fetare rullomkrets (om man ska dra på 24" eller ha 22" med lite mer gummi). Bara montera innan sen äre godkänt. smile

208 Inlägg
6 januari 2008
Trådstartare
FL3JM skrev:
Va mygligt smile
Dom lyckades iaf plocka fram rätt hästar och allt på min kärra när jag regbesiktigade. Dock visste dom inte vilka däck som var standard, så dom tog däcken jag hade på (255/55 @ 18"), det kan man tänka på om man vill ha lite fetare rullomkrets (om man ska dra på 24" eller ha 22" med lite mer gummi). Bara montera innan sen äre godkänt. smile

står 235/40-18" i mina papper big_smile

Sök