Big Al skrev:wtfJag bor ju i hamn
slitz_robin skrev:Ey, de här va en "tråd" ja hade missat... jag är ju stolt ske-å bo oxå... Vem har inte sett El Gringo glida fram genom stan?
tecman skrev:Då säger vi att jag super idag för att du har flyttat in nu då Utgång ikväll då!? Va? bor du i hamn? Då känner du ju Jansson! (hehe internskämt)
NJ_ skrev:hup__ skrev:NJ_ skrev:helt ok stad, men jag tycker piteå är bättre flyttade från skeå när jag var typ 6år hup__ : kåge lr ?Nope, åt andra hålletBureå ? _wallis_: _spawned_ bor väl i boden ?Det finns ju en opelkille i skeå också, och "Cerran" och opelkillen tror jag är cerrans lillebror Mister_opel heter han
hup__ skrev:NJ_ skrev:helt ok stad, men jag tycker piteå är bättre flyttade från skeå när jag var typ 6år hup__ : kåge lr ?Nope, åt andra hållet
NJ_ skrev:helt ok stad, men jag tycker piteå är bättre flyttade från skeå när jag var typ 6år hup__ : kåge lr ?
MrTobias skrev:vad kan man göra i skellefteå då? förutom att äta på krysset förståss
MissMotor_ skrev:MrTobias skrev:vad kan man göra i skellefteå då? förutom att äta på krysset förståss Köra raggen Nä är inte så mkt liv här nu...Bättre i Luleå
b0nd3n skrev:MissMotor_ skrev:MrTobias skrev:vad kan man göra i skellefteå då? förutom att äta på krysset förståss Köra raggen Nä är inte så mkt liv här nu...Bättre i Luleå Någon lä ju ska få visa hur raggar-rundan går
NJ_ skrev:Det finns ju en opelkille i skeå också, och "Cerran" och opelkillen tror jag är cerrans lillebror Mister_opel heter han