Jag ställde samma fråga till 2 besiktnings gubbar när jag besikta bilen sist och fick svaret. Det var okej så länge dörrarna gick att öppna från ett håll. Så räcker att man kan öppna in ifrån.
Men visst det är snyggt, men om man skulle lägga igen alla handtagen. Hur fan ska man öppna dörren då ? Är väl om man har nån typ av automatisk dörr öppnare då eller nåt sånt ?
door poppers kallas det och används mycket av jänkebyggarna. antingen öppnar man med en dold knapp (vilket är lite riskabelt om någon ser en öppna ) eller så kopplar man in ett larmsystem som man kan styra fler saker med tex förardörrens öppnare...
Men visst det är snyggt, men om man skulle lägga igen alla handtagen. Hur fan ska man öppna dörren då ? Är väl om man har nån typ av automatisk dörr öppnare då eller nåt sånt ?
Det går ju att använda en startmotor solenoid åxå som man kopplar till batteriet oc htill en ström brytare men som sagt blir de ju som att ge bort bilen om man inte gömmer den bra
Glöm inte att ta bort barnlåsen i bakdörrarna bara, så att inte nån "lustig" jävel aktiverar dom o stänger dörren. Polaren råkade ut för det, han var inte fullt så road.
There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Glöm inte att ta bort barnlåsen i bakdörrarna bara, så att inte nån "lustig" jävel aktiverar dom o stänger dörren. Polaren råkade ut för det, han var inte fullt så road.
hehe fy fan ajo dom försvinner illa kvickt kan jag säga då
Fan va najs, hade tänkt lägga igen dörrhandtagen på galanten där bak (utan "poppers" och liknande) så fick lite bra tips i denna tråden och det viktiga fick jag reda på också (besiktningen ) tackar... Älskar sökfunktionen
haha då är de lessamt
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)