Jag som skrev de för att jävlas med dig och så reagerar du knappt De går väll att underredsbehandla den. Sen laga rost har man ju gjort i alla tider. Jag tycker du ska köra Skyline Första gången någonsin som jag skriver så
Haha! Helt rätt tänkt av dig, fast fel årstid kanske Den som använder Skyline ( GT-R ) som vinterbil, tänker jag i egen hög person besöka och skada, väldigt svårt
Haha men de är väll bättre att använda bilen än att låta den sammla damm. Taskigt att tvinga ett "monster" att sova
Hellre det än att se en GT-R åka runt i snö med allt salt som finns... usch
Haha! Helt rätt tänkt av dig, fast fel årstid kanske Den som använder Skyline ( GT-R ) som vinterbil, tänker jag i egen hög person besöka och skada, väldigt svårt
Haha men de är väll bättre att använda bilen än att låta den sammla damm. Taskigt att tvinga ett "monster" att sova
Hellre det än att se en GT-R åka runt i snö med allt salt som finns... usch
(Du sa monster om en japansk bil)
Haha och jag satte monster inom cituationstecken Tål den inte salt så törs jag nog säga att de är en ganska dålig och omodern bil
lägg till ite pengar och köp en rs4 M3 E46 kan du ju köpa oxå, funkar alldeles utmärkt även på vintern. elelr varför inte en M5 E39 , den har komfort och prestanda .
lägg till ite pengar och köp en rs4 M3 E46 kan du ju köpa oxå, funkar alldeles utmärkt även på vintern. elelr varför inte en M5 E39 , den har komfort och prestanda .
RS4a e ju nice M3 den är fin men kanske lite för dyr för tillfället... M5 för stor
vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
RS4a e ju nice M3 den är fin men kanske lite för dyr för tillfället... M5 för stor
då köper du min RS4
oki pris??
vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....