detta idiotiska kunde du skrivit i din blogg istället för att belsasta moderator att radera denna tråd.... Du klagar om stavning men jag klagar om att du belastar andra med totalt onödigt jobb.... ORGINAL Sen för det 2a så är jag 100% finsk o har ingen som helst anledning till att kunna prata " Rikssvenska " tss
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (8 januari 2008)
Jag orkar inte med rättstavningsdiskussioner idag. Original är ett ord som inte många vet hur man stavar. Men ändå. Att skapa en helt ny tråd pga ett ord?
Flyttar tråden till OT.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag orkar inte med rättstavningsdiskussioner idag. Original är ett ord som inte många vet hur man stavar. Men ändå. Att skapa en helt ny tråd pga ett ord?
Lite kul att det bara är folk som inte kan stava som postar sitt missnöje i tråden.
Just ordet original kan jag förstå att det är lätt att stava fel till men STERIO, FLÄCKT, IGENTLIGEN och ALLDRIG stör mig, läser aldrig folk något som någon annan skrivit och kan ta lärdom av det ?
Ibland när man läser annonser blir man mörkrädd med tanke på hur dålig dagens ungdom är på att skriva/stava, undrar hur de får ihop tex sina CV
Varför inte orgie anal eller tvärtom? Alla gott folk har vart i skolan men visa var där för att sova den hårda natten med tv spel. Måste påpeka att ibland är det svårt att förstor meningar eller förkortningar, man måste tänka en stund eller läsa hella meningen flera gånger. Just nu pratar jag inte om fel stavning men ihopp sättnings ord som gör att en text blir lätt att läsa.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org