Har varit dött på tråden här nu ett tag men nya bilder kommer upp efter sportlovet:D har målat svart vid dörrarna så det ser ut som en enda stor ruta:D
Har själv också en vit 740, så jag följer tråden med båda ögonen. Ser saker jag själv funderar på att modda på min bil, och andra saker jag aldrig ens skulle drömma om.. Som idag drog jag på en snowcap, som jag lackade vit.
Har själv också en vit 740, så jag följer tråden med båda ögonen. Ser saker jag själv funderar på att modda på min bil, och andra saker jag aldrig ens skulle drömma om.. Som idag drog jag på en snowcap, som jag lackade vit.
Jasså:D kul att någon följer den iaf:D vad är en snowcap?
köpte vinylspray till inredningen:D mkt snyggare änn blååt
ingen aning om det finns klarglas hade iaf varit snyggt:D
Jo Fick föresten stereon och mina skärmar i fredags vart jävligt snyggt:D har tagit bilder men får inte in dem på datorn ännu....
var föresten till Levi och haparanda i helg så i te blivit ngt skruvande:D Vi hyrde en lyxbuss dubbeldäckare med neon o dvd o hela kittet Raaww jävla vad grannarna kollade när man kommer in med en 24m buss på 2 våningar till lägenheten:D
köpte vinylspray till inredningen:D mkt snyggare änn blååt
ingen aning om det finns klarglas hade iaf varit snyggt:D
Jo Fick föresten stereon och mina skärmar i fredags vart jävligt snyggt:D har tagit bilder men får inte in dem på datorn ännu....
var föresten till Levi och haparanda i helg så i te blivit ngt skruvande:D Vi hyrde en lyxbuss dubbeldäckare med neon o dvd o hela kittet Raaww jävla vad grannarna kollade när man kommer in med en 24m buss på 2 våningar till lägenheten:D
Fan va du ligger i Så ere när man har en fungerande bil till skillnad från min där motorn krånglar hela tiden. Blir mkt roligare å hålla pånär allt funkar. forsätt jobba nu
Btw vart har du köptdin klädsel?, verkar sitta jävligt bra