Härligt bygge! lycka till... Den blåa färgen är fin.. Kolla på www.sportruck.com lite lack tips..
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Varit på tådene billackering idag och bestämde mig för en mörkblå metallic färg från aprilia. Alternativt en mörkblå pearl från house of paint.
Ska nog ha special lacken från house of paint om det inte skilljer allt för mycket i pris. Det tråkiga med den färgen är om man måste göra om nånting..
Mina fälgar är tillsalu nu!! Måste ha bredare känns det som... Hadde tänkt mig 18000kr snabb affär Dom är i nyskick. kostar 28000kr på xmotos.se menjag tror det är sämre däck då.. passar bmw 5 serie camaro ock corvette
Blev en procharger 600b. igentligen ett helt kitt till mustang men han får behålla alla rör och ic.
Fin fint, se till att preppa växellådan också om effekten går över förväntan. Jag vet själv att centrifugal kompressorer funkar enormt bra på LS1:or. Blir bara inte kul om man skjuter växellådan genom golvet.
Ser snyggt ut, älskar verkligen Corvettes.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.