3563
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 779 Inlägg
3 mars 2008
#701
hehe vem tror du vi e smile ett gäng hulkar eller big_smile haha.. tongue men sant de e kul.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#702
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:

Du vet vilket konto de ska sättas in på va? tongue
Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue
Hmm.. Nu överdriver du. Vråål åket står ju i garaget halvt monterat. Eller halvt nerplockat, beror ju på hur man ser´t winklol
Haha va fan finns det två sånna som du har då menar du?big_smile Clion asså..tongue Måste ju fan vart dej jag såg i typ onsdags eller nått ju...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
3 mars 2008
#703
Kalle_Ponken skrev:
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Om du inte skulle steka runt i Mjölby hela tiden i ditt vrålåk så kanske du oxå skulle ha massa pengar till övers!big_smiletongue
Hmm.. Nu överdriver du. Vråål åket står ju i garaget halvt monterat. Eller halvt nerplockat, beror ju på hur man ser´t winklol
Haha va fan finns det två sånna som du har då menar du?big_smile Clion asså..tongue Måste ju fan vart dej jag såg i typ onsdags eller nått ju...tongue
Vad jag vet så går det 3st utöver min varav 1st är av modell 182, vilket har andra lysen fram och lite lull lull.. Annars är jag den enda men en snygg sport wink Med onödigt dubbla pipor bak big_smile


1 752 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#704
fegge_89 skrev:
Däck vältar tävling med traktor däck är riktigt roligt,
Det är även rätt skoj med tidtagning på vem som skiftar däck på en bil snabbast wink
Hahaha tänk på att det är tjejer med oxå som vi überhunkar ska tävla mot...wink Blir ju inte så lätt för dom o koncentrera sig när dom får se våra svettiga, muskulösa kroppar jobba i solskenet så där! lol cool Men tack så mycket för förslagen iaf! Ska disskuteras imorn under mitt o Lottas "upptaktsmöte"big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 072 Inlägg
3 mars 2008
#705
Kalle_Ponken skrev:
fegge_89 skrev:
Däck vältar tävling med traktor däck är riktigt roligt,
Det är även rätt skoj med tidtagning på vem som skiftar däck på en bil snabbast wink
Hahaha tänk på att det är tjejer med oxå som vi überhunkar ska tävla mot...wink Blir ju inte så lätt för dom o koncentrera sig när dom får se våra svettiga, muskulösa kroppar jobba i solskenet så där! lol cool Men tack så mycket för förslagen iaf! Ska disskuteras imorn under mitt o Lottas "upptaktsmöte"big_smile
Jag kan nog fixa ett par däck haha.. smile


1 779 Inlägg
3 mars 2008
#706
vi kan ha rulla ett bildäck längst tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#707
Haha se vem som an få iväg ett däck längst?tongue Valfritt sätt!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 mars 2008
#708
haha aah de hade ju vart grymt ballt. bara att ta ett reservdäck. ja kan fixka ett däck med fälg som vi kan ta big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#709
Vilka lekar ni kommer med tongue...vad tror ni om oss brudar????Det e nästan så att den leken sätts in bara för att bevisa något...tongue...Vems kroppar menar du???Jag hoppas du inte talar om dig själv Kalle...då får du allt hårdträna om den ska hinna i form te Gatebil tongue...
Så säger jag välkommen till Mr_jetta...som äntligen fick in sin anmälan tongue
Och så har vi med 850_GLT med i gänget...hade varit med tidigare om mr Kalle gjort sitt jobb tongue...tar nog med piskan så nåt blir gjort ute i Mantorp...annars har väl inte Kalle nån koll alls tongue...

Idag kommer prislistan upp både här och på hemsidan...det är ett frågetecken i prisuppgiften som gjort att vi valde att inte lägga ut den infon när vi själva inte fattade riktigt...kan ju redan att annars dröser ni en massa frågor på oss igen så nu valde vi ta reda på svaret innan...

Jag håller även på att jaga Östgöta Camping om husvagnar då jag och Kalle får ta in dem gratis så tänkte vi passa på fixa fler sovplatser mot en liten summa....nån som e intresserad av detta???

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#710
fegge_89 skrev:
Däck vältar tävling med traktor däck är riktigt roligt,
Det är även rätt skoj med tidtagning på vem som skiftar däck på en bil snabbast wink
hihi..utmana ödet riktigt så kan vi byta bilar...vi tjejer tar en killbil och killarna tar en tjejbil..och min kan ni få byta däck på lol...om ni lyckas tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#711
Äntligen vet jag vem Jannike är...hon är inte från norge som Kalle sa..hon bor i Umeå.Nu kan jag äntligen få hennes uppgifter...den som vi efterlyst ett tag...hon har en GGF sida och där hittade jag henne...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
4 mars 2008
#712
Går det ordna så han som ska med mig till gatebil kan få "presspass" som ni skrev innan? han är utbildad fotograf ..

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#713
Mr_Jetta skrev:
Går det ordna så han som ska med mig till gatebil kan få "presspass" som ni skrev innan? han är utbildad fotograf ..
Vi har fixat in vår fotograf nu....din kompis får ta kontakt med Mantorp...vi har valt ut vissa att ingå i vår arbetsgrupp och 2 fotografer är redan utvalda och tillfrågade...men ska se nu när jag och kalle har möte...jobbar din kompis på nån tidning?...annars kan det bli lite svårt...men ska se vad jag kan göra för att få ett sånt kort till.För vår fotograf fick det beviljat idag utav Mantorp Park så han ska få info vad som gäller för honom...det är vissa regler som gäller för fotografer ute....så ligger det till...jag lovar dock inget men ska se vad vi kan ordna...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#714
Nu kommer dom efterlängtade prisuppgifterna...fick äntligen tag på micke för att det skulle bli rätt innnan vi valde slänga ut listan...det här det som gäller för er:
När det gäller priserna för övriga deltagare så har vi tagit fram ett rabatterat paketpris för dem som deltar genom Sog-2008. Kravet för att nyttja

detta paketpris är att man:



anmäler sig genom Sog-2008.
Avser att deltaga under hela Gatebil arrangemanget (festival pass)
Kör med ”sticker” på sin bil. (detta är vårt sätt att skilja ut dem vid entrégrinden)


Och innebär att dessa deltagare ej betalar 250 Kr för att ställa ut bilen inne på området, som annars är praxis.



Priserna som gäller är:



Entré torsdag

Entré fredag                          200 kr

Entré Lördag                         200 kr

Entré söndag                         200 kr

Festivalbiljett torsdag             850 kr

Festivalbiljett fredag               750 kr

Festivalbiljett lördag               450 kr

Helgbiljett, fredag-söndag       500 kr

Helgbiljett, lördag-söndag       350 kr



Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)

Camping                               800 Kr (per buss, hela festivalen)



Körning på banan                  350 Kr/dag



Utställning bil                        250 Kr / dag (betalas ej av Sog 2008)

Helgpris gäller endast dagtid!!!!!Gäller ej på festivalsområdet.Ni som kommer på torsdagen ska välja torsdagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra+campingen...ni andra ska välja fredagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra + camping...
Utställningen kostar dock inget som Micke påpekar!!!!Kostar vanligtvis 250kr/dag att ställa ut där...så vi har fått ett bra pris av Mantorp....
Inom kort kommer info om hur ni ska gå tillväga när det gäller betalningen...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
4 mars 2008
#715
Så kommer kosta ca 3500 - 4000 totalt?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#716
Sen vill vi ha in namnen på dem som ska med deltagarna in...detta är för att de kommer tillhöra SOG 2008 och kunna vara delaktiga i tävlingarna!!!De läggs upp på listor för att vi ska kunna veta vilka de är och för att Mantorp ville ha det så...så vi hoppas ni har överseende med det...även de bilar som följer med in..ska reggas för stickernas skull..samma som deltagarna fast de inte e med på utställning och dylikt...men de går under sog 2008.

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#717
Mr_Jetta skrev:
Så kommer kosta ca 3500 - 4000 totalt?
beror på hur mycket du tänkt köra...850+400(måste va för husvagn...för buss e det ju inte)...sen hur mycket du ska köra

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
4 mars 2008
#718
theangel6 skrev:
Mr_Jetta skrev:
Så kommer kosta ca 3500 - 4000 totalt?
beror på hur mycket du tänkt köra...850+400(måste va för husvagn...för buss e det ju inte)...sen hur mycket du ska köra
Hur är det med husbil? tongue räknas det som buss? big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#719
Mr_Jetta skrev:
theangel6 skrev:
Mr_Jetta skrev:
Så kommer kosta ca 3500 - 4000 totalt?
beror på hur mycket du tänkt köra...850+400(måste va för husvagn...för buss e det ju inte)...sen hur mycket du ska köra
Hur är det med husbil? tongue räknas det som buss? big_smile
Det ska jag kolla med micke du...hihi...risken e ju att vi oxå får in en...jagar ju folk på Östgöta camping

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

45 Inlägg
4 mars 2008
#720
Mr_Jetta skrev:
Så kommer kosta ca 3500 - 4000 totalt?
Festivalbiljett+camping+3 dagars körning blir väl 2300 kronor om inte jag räknat fel...

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?


Sök