2606
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 mars 2008
#721
Då man tydligen inte förstår(sambon)....FESTIVALSBILJETTEN GÄLLER HELA TIDEN TILL SÖNDAG...just därför plockade de fram en helgsbiljett om man väljer att inte delta kvällstid...men dem har vi sagt nej till...SOG innebär hela tiden tills det stänger...sen avgör man om man vill sova där eller inte....
Senast redigerat av theangel6 (4 mars 2008)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#722
Yao Aboooos! Nu sitter vi o smider planer i Böxhölm för erra åks...hahaha vi kommer tjäna massor med cash nu när alla bilar kommer på Tradera.com cool Får vi hyndra spänn är vi glada va fan! Blir mycket gott o dricka då...va fan!!

Vi skickar ett sms när bilen är borta...wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 mars 2008
#723
kalle.. du vet att ja utmanar dig i ölhävning. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
4 mars 2008
#724
ingen mår så bra som jag. hyran e betald idag, å jag har lite pengar kvar,

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#725
akakaboto skrev:
kalle.. du vet att ja utmanar dig i ölhävning. tongue
Men Aboooo! Jag dricker ju bara kärringdricka va fan!cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 mars 2008
#726
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
kalle.. du vet att ja utmanar dig i ölhävning. tongue
Men Aboooo! Jag dricker ju bara kärringdricka va fan!cool
okej vi kan vl grogga då.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#727
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
kalle.. du vet att ja utmanar dig i ölhävning. tongue
Men Aboooo! Jag dricker ju bara kärringdricka va fan!cool
okej vi kan vl grogga då.
Det är väll det minsta vi ska göra!!wink Haha Elmiahelgen ska bli spännande o se hur vi kommer må efter den sen!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 mars 2008
#728
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Men Aboooo! Jag dricker ju bara kärringdricka va fan!cool
okej vi kan vl grogga då.
Det är väll det minsta vi ska göra!!wink Haha Elmiahelgen ska bli spännande o se hur vi kommer må efter den sen!big_smile
hahaha aaah men vi kommer ju må prima. tongue vi går till cocos å super lite med henne big_smile.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

282 Inlägg
4 mars 2008
#729
bra med lite priser.

kommer de bli något specielt efter som ni ska ha festivalbiljeter?

antar att om man tältar/ husvagn så e det 400 kr per persson?hmm eller e det per tävlings bil?

Sen en sak till servic bilen kommer väl in under samma biljet som enns egen som de brukar vara på Bilsports tävlingar!?
För känns ju dumt om jag ska betala för en bil som jag har alla delar och verktyg och däck i som bara kommer att stå brevid tältet/Husvagnen för jag kan inte få plats med alla saker i rs2an !!neutral
Senast redigerat av RS2Micke (4 mars 2008)


?
1 038 Inlägg
4 mars 2008
#730
theangel6 skrev:
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag
Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

Alltså minimumpriset 1250kr för mig med bil+bil+husvagn tills söndag roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#731
Evo-Danne skrev:
theangel6 skrev:
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag
Hmm, rätta mig om ja har fel nu, eftersom ja planerat att komma på torsdagen gäller Festivalbiljett torsdag 850 kr och Camping  400 Kr (per bil, hela festivalen)

Alltså minimumpriset 1250kr för mig med bil+bil+husvagn tills söndag roll
Stämmer mycket bra! Hoppas verkligen inte att folk börjar gnälla över att det är "overkill-pris"på detta...ni får ju tänka lite på allt som kommer o ske under helgen med! Kommer nog så mååååånga fina minnen här ifrån sen när allt är slut!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
4 mars 2008
#732
Gnälla och Gnälla här e det ingen som Gnäller:Pwink här e det bara folk som tycker iallafal jag att de va svårt att lista ut. men efter att danne förklara så blev de lite bättre:D så tack danne:)

Kan man bettala på plats när de gäller körning på bana? för man vet ju inte om man har en hel bil efter dagens slut *L*tonguebig_smile
Senast redigerat av RS2Micke (4 mars 2008)


1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#733
RS2Micke skrev:
Gnälla och Gnälla här e det ingen som Gnäller:Pwink här e det bara folk som tycker iallafal jag att de va svårt att lista ut. men efter att danne förklara så blev de lite bättre:D så tack danne:)

Kan man bettala på plats när de gäller körning på bana? för man vet ju inte om man har en hel bil efter dagens slut *L*tonguebig_smile
Nä det hoppas jag inte att det är iaf..Då kommer Lotta md piskan om det är så!wink

Yes antar att man gör betalningen direkt på plats sen!smile Se om en annan vågar sig ut på banan med min påse skit...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
#734
O då kan vi välkomna Crx_jim och Karlsson_BMW in i gänget med!big_smile

Om jag har råkat missa nån på framsidan, säg till då så fixar jag det!tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Cruel
4 mars 2008
#735
Hur är det med Service bilar?
på flesta arrangerade race/strip jag varit på så kommer ju dom med in på platsen med bilen som ska köras gratis.
hur ligger det till hos er?

ponken du kan slänga upp mej på banracingen också smile
och du har inte skrivit upp Infinity wink
Senast redigerat av Cruel (4 mars 2008)

282 Inlägg
4 mars 2008
#736
Hur är det med Service bilar?




Ja den frågan ställde jag me men fick ej svar?


1 752 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
#737
Cruel skrev:
Hur är det med Service bilar?
på flesta arrangerade race/strip jag varit på så kommer ju dom med in på platsen med bilen som ska köras gratis.
hur ligger det till hos er?

ponken du kan slänga upp mej på banracingen också smile
och du har inte skrivit upp Infinity wink
Personliga service bilar då asså?tongue Hmm antar att dom får betala entre o sen för camping iaf. sen festivalbilljetten med om det är så!smile

Infinity ska skrivas upp!big_smile (tack för hjälpen...tongue)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
#738
Nu kommer jag in....ska kolla med Micke men jag antar att en servicebil borde komma in gratis...bajs vore det annars...ska kolla upp den saken för säkerhets skull,men jag antar att det e den som även drar in husvagn eller släp..vet att det var tal om att nån kunde ha sin bil på släp in..återkommer med svar snarast
ANG körning på bana så betalas det på plats då man inte vet hur många dagar bilen håller...hahaha...
Camping och festivals biljett ska betalas in i förväg för att ni ska få stickers...ni kommer inte in genom grindarna annars till SOG....då är det vanliga priser som gäller om man inte betalat in före

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
#739
Så...servicebilar kommer in gratis men endast till dem som ska ut på bankörning och drift.Men ni ska vara beredda på att ni kan hamna nån annanstans ute på området...tex.stå med extremebilarna...Micke undersöker saken nu,hur vi ska göra med er.Sa att ni finns listade...nu behöver vi regnr på dragbilen oxå...för att de ska få köra in...dom här listorna hamnar hos Mantorp nån vecka innan Gatebil...men längst vägen så ser vi hur många bilar som ska köra bana så vi vet hur många platser som går åt till er...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
#740
Jag hälsr Pelle Wiggur välkommen in i gänget...nu e det kört för mig...Pelle är en putsnörd,där har ni en bil som glänser konstant...kanske skulle få han putsa på min cool får väl se te att få släktrabatt

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se


Sök