2369
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 januari 2008
#81
akakaboto skrev:
kostar de något eller?? isf hur mycke
du läser tråden ser jag och på hemsidan...fniss..vi väntar på att få åka ut till Mantorp Park för andra gången nu när norksa Gatebil varit där=)de ska ta upp i diskussion pris och dylikt..vi vill ha ett paketpris som är rimligt..vad vi vi vet hittills e att biljetterna kostat en hel del året innan ...vi håller tummarna för bra pris..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Meister
6 763 Inlägg
19 januari 2008
#82
theangel6 skrev:
camaro67 skrev:
Jag kommer.  Men jag vet ju inte om jag har så mycke att hämta när de är drifting och bana.. Automat och trummbromsar runt om är väll inte så vettigt kanske.. Men konbannan kan jag köra big_smile
vi väntar på en amälan från dig..varken jag eller Kalle har fått nån...
Då får jag skicka en då big_smile


12 Inlägg
19 januari 2008
#83
theangel6 skrev:
Matte J skrev:
Är det krav på att vara med alla dagarna? Eller kan man haka på en dag typ?
Det finns ju ett fotbolls-EM som man troligtvis befinner sig på..

MvH Mathias
Kan jag få kolla upp det med Mantorp Park innan jag ger dig svar på den frågan?Ska försöka ordna det om inte annat...men törs inget lova...//Lotta
Absolut, gör det, hör av dig när du fått svar!

MvH Mathias

1 752 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#84
theangel6 skrev:
nu får Kalle lite skäll...gatebils programmet är inte lagt än...det e det som dom ska göra nu på Mantorp...ta bort länken så länge tills det e klart med norska gatebilsgänget...då vet vi oxå mer...det där e nog förra årets programlänk du lyckats få dit...
Haha ojsan hoppsan!big_smile Lite småilla av mig faktiskt...tongue Men men det är åtgärdat o så vart deltagarlistan lite uppdaterad med!smile Men hoppas att vi får in måååååånga fler anmälninga snart!!big_smile Ju fler dessto bättre!wink

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
22 januari 2008
#85
Är det krav på att vara med alla dagarna? lr kan man åka ifrån träffen lr? kostar det nåt? ngot nytt ang dekalarna som ni har tänkt på?

mvh///rani

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 januari 2008
#86
Ranoshka skrev:
Är det krav på att vara med alla dagarna? lr kan man åka ifrån träffen lr? kostar det nåt? ngot nytt ang dekalarna som ni har tänkt på?

mvh///rani
Vi vill ju att man deltar alla 3 dagarna:P..men du kan åka hem emellan på kvällen men det e då alla tävlingar mot varann utspelar sig som mest...roll...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Fotograf
1 000 Inlägg
23 januari 2008
#87
alright då vet man det=)! men hur blir det med priset o dekalarna dåbig_smile?

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 januari 2008
#88
Ranoshka skrev:
alright då vet man det=)! men hur blir det med priset o dekalarna dåbig_smile?
Priset får vi veta så fort vi varit ute på Mantorp Park...borde bli rätt snart...dekalerna har vi röstning om på hemsidan...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Livsnjutare
31 Inlägg
23 januari 2008
#89
Jag är på.. Kommer det bli som förra, så blir det skit kul.. Det var fan den bästa helgen i mitt liv.. Me alla modeller och allt som hämde.. Det var också denna helgen jag förstod hur bra det är med mobilkamera.. På så sätt häll jag koll på vad som hände.. haha..

Campingen blir väl av??.. Jag kanske inte har den fetaste bilen att ställa ut (ännu).. Men om ni har planerat det som i fjol och datumet stämmer, så kommer jag med lite sällskap upp igen!!

Woohoo!!

Ja, så tror jag att det är..

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
#90
livet__leker skrev:
Jag är på.. Kommer det bli som förra, så blir det skit kul.. Det var fan den bästa helgen i mitt liv.. Me alla modeller och allt som hämde.. Det var också denna helgen jag förstod hur bra det är med mobilkamera.. På så sätt häll jag koll på vad som hände.. haha..

Campingen blir väl av??.. Jag kanske inte har den fetaste bilen att ställa ut (ännu).. Men om ni har planerat det som i fjol och datumet stämmer, så kommer jag med lite sällskap upp igen!!

Woohoo!!
Gött o höra att du hade det jävligt roligt där!!big_smile Tror ju knappast att det kommer bli sämre i år heller! Med tanke på alla planer jag o Lotta har o att dom räknar med o få runt ca 100-120 000 besökare i år med så borde det ju knappast o bli sämre som sagt!!wink

O ja camping blir det ju så klart! med "en del" festliga aktiviteter på kvällarna oxå!big_smile Så se till o ragga med så mycket folk som möjligt till detta nu så vi gör det här till fetaste träffen i år!!!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 januari 2008
#91
livet__leker skrev:
Jag är på.. Kommer det bli som förra, så blir det skit kul.. Det var fan den bästa helgen i mitt liv.. Me alla modeller och allt som hämde.. Det var också denna helgen jag förstod hur bra det är med mobilkamera.. På så sätt häll jag koll på vad som hände.. haha..

Campingen blir väl av??.. Jag kanske inte har den fetaste bilen att ställa ut (ännu).. Men om ni har planerat det som i fjol och datumet stämmer, så kommer jag med lite sällskap upp igen!!

Woohoo!!
in med anmälan!!!!!joina oss...har vi tur...ser lovande ut så blir det mer än 200 bilar!!!!!anmäl dina polare med och in på hemsidan o skriv....tips o dylikt vill vi ha!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Racer
233 Inlägg
24 januari 2008
#92
Värkar inte illa det där kommer att anmäla mig senare kanske, beror lite på hur långt jag hinner med mitt projekt svårt att veta ett datum när den kommer bli färdig.. För man kommer ju på nya saker hela tiden som man vill göra..smile


Kolla Gärna in mitt projekt o säg va ni tycker om det e något att komma mer?

Mitt projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 79&p=8


1 752 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
#93
Klart att du ska anmäla dej!big_smile Så du får en morot o jobba efter så du blir klar nån gång!wink
O ja: med tanke på att den här tråden bara legat uppe i ca 3 veckor o det är i slutet på Januari o vi redan är uppe i ca 50st anmälningar med fler på ingång så tror jag att det här kommer o bli både stort o djävulskt roligt!!big_smile  Så se till o anmäl er nu ni om sitter o klämmer på en riktigt grymm bil eller vet nån som har en!!wink

//Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 januari 2008
#94
Håller med Kalle här!!!!Ut o locka folk nu!!!Nu kommer info om dekalerna...den kommer bli 200*200mm ,sitta i bakrutorna och kommer kosta ca 50 kronor för 2 stycken.Är det ett bra pris som ni är villiga att ge????Kommer bli grafiker i Norge som kommer göra design på dessa dekaler då GGF erbjöd sin hjälp till oss....fler som vill göra reklam för "Slaget om Gatebil"???Ha en större dekal innan och visa upp...säg till för jag kommer snart göra en beställning på dem...har 2 bilar hittills som kommer åka runt med dom......vi är mer än 50 deltagare hittills och fler är på gång nu....så kom igen,snacka med era polare och lägg en länk på era sidor till hemsidan...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
#95
Kalasbra jobbat som vanligt Lotta!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Fotograf
1 000 Inlägg
25 januari 2008
#96
jag vill med ha det dekalar!! så du kan beställa till mig med!

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

Skyracer
917 Inlägg
25 januari 2008
#97
Jag körde drifting på Gatebil förra året på Mantorp och tänkte köra i år igen, men vad jag förstår är detta något intern Garaget-grej på själva Gatebil?

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

204 Inlägg
25 januari 2008
#98
Kalle_Ponken skrev:
Klart att du ska anmäla dej!big_smile Så du får en morot o jobba efter så du blir klar nån gång!wink
O ja: med tanke på att den här tråden bara legat uppe i ca 3 veckor o det är i slutet på Januari o vi redan är uppe i ca 50st anmälningar med fler på ingång så tror jag att det här kommer o bli både stort o djävulskt roligt!!big_smile  Så se till o anmäl er nu ni om sitter o klämmer på en riktigt grymm bil eller vet nån som har en!!wink

//Kalle
Finns de några roliga speciella bilar som ser ut att sticka ut i mängden med? då menar ja trimmat! några du kan nämna?


ps. skickade in anmälan nu vill se vad leffe går för ds.

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE

3 059 Inlägg
25 januari 2008
#99
theangel6 skrev:
JA de har med detta att göra...det är den svensla Gatebil som vi fixar bilar in till...vi väntar på att norska Gatebil ska komma på träff med Mantorp Park..det är andra året Gatebil hålls i Sverige..
norska Gatebils truppen(vad vi hört)kommer stå vid grinden och även släppa in stylade bilar som de tycker passar in och de kommer ansluta sig till oss!!!
En fråga bara.. Får anmälda deltagare INTE veta i förväg om deras bil är godkänd för inträde eller ej eftersom ni ska ha norska Gatebil i griden för att sortera vad dom tycker ska komma in eller ej?
Om ni godkänner och dom nekar?

Kan man bara köra dit och se om man kommer in eller ej med bilen? Varför måste man isåfall föränmäla sig på sidan? Eller det kommer bli så att är du inte föränmäld finns det ingen chans att komma in med bil?

Är bilarna som ni har lagt in på websidan GODKÄNDA enligt era kriterier för inträde?
Senast redigerat av Smajly (26 januari 2008)


1 752 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
#100
ThaLeffe skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Klart att du ska anmäla dej!big_smile Så du får en morot o jobba efter så du blir klar nån gång!wink
O ja: med tanke på att den här tråden bara legat uppe i ca 3 veckor o det är i slutet på Januari o vi redan är uppe i ca 50st anmälningar med fler på ingång så tror jag att det här kommer o bli både stort o djävulskt roligt!!big_smile  Så se till o anmäl er nu ni om sitter o klämmer på en riktigt grymm bil eller vet nån som har en!!wink

//Kalle
Finns de några roliga speciella bilar som ser ut att sticka ut i mängden med? då menar ja trimmat! några du kan nämna?


ps. skickade in anmälan nu vill se vad leffe går för ds.
Ja det finns sånna som har "rena" racing,drift,stripen bilar som har anmält sig som kommer o komma!smile Har dock inga namn i huvet just nu, men dom står iaf med i deltagarlistan på sida 1!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!


Sök