tändspolarna brukar gå på dom där me. kolla allt sånt först e nog inget större problem får man hoppas.
HAr kollat runt lite nu o hört de e fler som säger det. hoppas det e det felet bara.. Annars får vi se..
Känner igen det där lite, och det var tändspolen på min. Gick vid hård last (10 minuter efter att nytt chip installerats). Det är fixat på 5 min för nån med VAG-com (och en reservtändspole) eller vad det heter.
hur många va de nu som hade varit inne och röstat fram bilarna till slaget om gatebil??
tändspolarna brukar gå på dom där me. kolla allt sånt först e nog inget större problem får man hoppas.
HAr kollat runt lite nu o hört de e fler som säger det. hoppas det e det felet bara.. Annars får vi se..
Känner igen det där lite, och det var tändspolen på min. Gick vid hård last (10 minuter efter att nytt chip installerats). Det är fixat på 5 min för nån med VAG-com (och en reservtändspole) eller vad det heter.
Aaa.. telastning.. Då gick den nog när ja spelade musik.. Kanske spelade lite högt.. Gäller nog på lite då.. Vet du något ca pris då?
Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Aaa.. telastning.. Då gick den nog när ja spelade musik.. Kanske spelade lite högt.. Gäller nog på lite då.. Vet du något ca pris då?
skicka reg nr på bilen
upu495
Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
hur många va de nu som hade varit inne och röstat fram bilarna till slaget om gatebil??
hehe du lika nyfiken som mig alltså.
ja man e ju de=)
och jag kan inte sova för jag e så jävla närvös nu när man ska starta upp bilen imorgon:/ alltid e de ju något
Här kommer en stor ryggdunk och kram till er alla som ligger bakom detta! Vet att ni sliter gjärnet inför helgen nu, iaf Lotta..... stor elog, kommer bli kalas! Håll ut!!
Tackar så mycket Patricia!!!Just nu värmer dina ord ska du veta...fyfan säger jag...anmälningar ramlar in och telen går varm..har tagit emot över 7 anmälningar bara idag...o sen ska alla listas..husvagnarna är fullbokade nu...inte en enda plats kvar...suckar..det som gällt sista dagarna har varit jobb och Mantorp Park för min del..mitt i allt ihop så rasade bilen men nu rullar hon igen..nu önskar jag torsdagen e här..orka mera nu
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Här kommer en stor ryggdunk och kram till er alla som ligger bakom detta! Vet att ni sliter gjärnet inför helgen nu, iaf Lotta..... stor elog, kommer bli kalas! Håll ut!!
Kan inget annat än att hålla med dig!!!!!
När åker du nu då?
Tackar så mycket Micke!!!!Du vet att jag har haft fullt upp då vi snackat antal ggr på tele...
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
jahaaajaa.. har inte varit aktiv här märker ja:D kommer bli rugigt roligt i helgen.. SYND att ja kommer så sent på fredag kväll bara ;'( men får ju umgås me alla under lördagen och lördags kvällen men de e väll ingen som har gåt å lagt sig kl 01:00 eller?? haha ska bli roligt att träffa er alla
jahaaajaa.. har inte varit aktiv här märker ja:D kommer bli rugigt roligt i helgen.. SYND att ja kommer så sent på fredag kväll bara ;'( men får ju umgås me alla under lördagen och lördags kvällen men de e väll ingen som har gåt å lagt sig kl 01:00 eller?? haha ska bli roligt att träffa er alla
hehe ser du en stolle på fyllan så heja. de e nog bara jag eller kalle.