2652
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
AUBLITZZ skrev:
RS2Micke skrev:

tändspolarna brukar gå på dom där me. kolla allt sånt först e nog inget större problem får man hoppas.

HAr kollat runt lite nu o hört de e fler som säger det.  hoppas det e det felet bara.. Annars får vi se..

Känner igen det där lite, och det var tändspolen på min. Gick vid hård last (10 minuter efter att nytt chip installerats). Det är fixat på 5 min för nån med VAG-com (och en reservtändspole) eller vad det heter.

hur många va de nu som hade varit inne och  röstat fram bilarna till slaget om gatebil??

142 Inlägg
24 juni 2008
chrizz skrev:
AUBLITZZ skrev:
RS2Micke skrev:

tändspolarna brukar gå på dom där me. kolla allt sånt först e nog inget större problem får man hoppas.

HAr kollat runt lite nu o hört de e fler som säger det.  hoppas det e det felet bara.. Annars får vi se..

Känner igen det där lite, och det var tändspolen på min. Gick vid hård last (10 minuter efter att nytt chip installerats). Det är fixat på 5 min för nån med VAG-com (och en reservtändspole) eller vad det heter.

Aaa.. telastning.. Då gick den nog när ja spelade musik.. Kanske spelade lite högt.. Gäller nog på lite då.. Vet du något ca pris då?

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

282 Inlägg
24 juni 2008
AUBLITZZ skrev:
chrizz skrev:
AUBLITZZ skrev:

Aaa.. telastning.. Då gick den nog när ja spelade musik.. Kanske spelade lite högt.. Gäller nog på lite då.. Vet du något ca pris då?

skicka reg nr på bilen

142 Inlägg
24 juni 2008
RS2Micke skrev:
AUBLITZZ skrev:
chrizz skrev:

skicka reg nr på bilen

upu495

282 Inlägg
24 juni 2008
AUBLITZZ skrev:
RS2Micke skrev:
AUBLITZZ skrev:

skicka reg nr på bilen

upu495

http://webkat.mekonomen.se/inetkat/defa … konomen.se

inga dyra sakre  Tändspole 395 kr st på mekonomen
Senast redigerat av RS2Micke (24 juni 2008)

1 779 Inlägg
24 juni 2008
RS2Micke skrev:
chrizz skrev:
AUBLITZZ skrev:

hur många va de nu som hade varit inne och  röstat fram bilarna till slaget om gatebil??

hehe  du lika nyfiken som mig alltså. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

282 Inlägg
24 juni 2008
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:
chrizz skrev:

ja man e ju de=)

och jag kan inte sova för jag e så jävla närvös nu när man ska starta upp bilen imorgon:/ alltid e de ju något

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 juni 2008
rally_babe skrev:
Här kommer en stor ryggdunk och kram till er alla som ligger bakom detta! Vet att ni sliter gjärnet inför helgen nu, iaf Lotta..... stor elog, kommer bli kalas! Håll ut!!

Tackar så mycket Patricia!!!Just nu värmer dina ord ska du veta...fyfan säger jag...anmälningar ramlar in och telen går varm..har tagit emot över 7 anmälningar bara idag...o sen ska alla listas..husvagnarna är fullbokade nu...inte en enda plats kvar...suckar..det som gällt sista dagarna har varit jobb och Mantorp Park för min del..mitt i allt ihop så rasade bilen men nu rullar hon igen..nu önskar jag torsdagen e här..orka mera nu tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 juni 2008
RS2Micke skrev:
rally_babe skrev:
Här kommer en stor ryggdunk och kram till er alla som ligger bakom detta! Vet att ni sliter gjärnet inför helgen nu, iaf Lotta..... stor elog, kommer bli kalas! Håll ut!!

Kan inget annat än att hålla med dig!!!!!smile
big_smile

När åker du nu då?

Tackar så mycket Micke!!!!Du vet att jag har haft fullt upp då vi snackat antal ggr på tele...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 juni 2008
RS2Micke skrev:
akakaboto skrev:
RS2Micke skrev:

ja man e ju de=)

och jag kan inte sova för jag e så jävla närvös nu när man ska starta upp bilen imorgon:/ alltid e de ju något

tongue..ja ni...det får ni veta på fredag...

526 Inlägg
24 juni 2008
jahaaajaa.. har inte varit aktiv här märker ja:D kommer bli rugigt roligt i helgen.. SYND att ja kommer så sent på fredag kväll bara ;'( men får ju umgås me alla under lördagen och lördags kvällen big_smile men de e väll ingen som har gåt å lagt sig kl 01:00 eller?? big_smile haha ska bli roligt att träffa er alla big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 juni 2008
Ger upp nu...e helt slut...en till som ändrar sig nu...då...

142 Inlägg
24 juni 2008
RS2Micke skrev:
AUBLITZZ skrev:
RS2Micke skrev:

skicka reg nr på bilen

upu495

http://webkat.mekonomen.se/inetkat/defa … konomen.se

inga dyra sakre  Tändspole 395 kr st på mekonomen

Hoppas det e den då.. smile Får kolla upp det imorgon..

1 779 Inlägg
24 juni 2008
TyraX skrev:
jahaaajaa.. har inte varit aktiv här märker ja:D kommer bli rugigt roligt i helgen.. SYND att ja kommer så sent på fredag kväll bara ;'( men får ju umgås me alla under lördagen och lördags kvällen big_smile men de e väll ingen som har gåt å lagt sig kl 01:00 eller?? big_smile haha ska bli roligt att träffa er alla big_smile

hehe ser du en stolle på fyllan så heja. big_smile de e nog bara jag eller kalle. big_smile

1 779 Inlägg
25 juni 2008
kan ju säga att hon med den candylila supran e jag kär i. hoppas hon e kär i mig med.

Eddietion
25 juni 2008
Jeg kommer! Riktignok uten bil.. men kan stilles ut om det er behov! tongue

282 Inlägg
25 juni 2008
theangel6 skrev:
Ger upp nu...e helt slut...en till som ändrar sig nu...då...

tänker du på danne eller?isnåfall fins det verkligen goda själ till de:(

Administratör
11 936 Inlägg
25 juni 2008
556 röster i tävlingen. Det räckte gott för att särskilja en tydlig topp 7, 8-10 var lite hårdare fajt på.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

DK - Drift King
37 Inlägg
25 juni 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/19531/382377_rbrdu3.jpg
Finn ett fel...blir så trött..2dagar innan Gatebil!? Suck..måste ragga tag på en ny turbo och det fort!

"Ju mer jag lär mig om kvinnor, ju mer älskar jag min bil"

258 Inlägg
25 juni 2008
varför ska det vara så dyrt att bara ställa ut en dag? sad
kunde det inte kostat 100kr per dag eller 250kr för alla 3?

konbanekörningen är den bara för tjejer? smile

"She said its just a car, I said you're just a girl"

Sök