--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
inte för att vara den som är den men jag tycker 20:00 låter lite bättre. jag jobbar till 17 sen ska jag hemm och froda och tvätta bilen. så då bli de lagom för mig pluss att blir de något latjolajban så brukar man ses runt 21-22 tiden
sant..men hur många är intreserade är ju frågan kom 6 bilar te kungälv igår när jag skrev att de kunde bli en träff haha,,,men snuten var första bilen där
sant..men hur många är intreserade är ju frågan kom 6 bilar te kungälv igår när jag skrev att de kunde bli en träff haha,,,men snuten var första bilen där
men ska vi köra bk på eriksberg då ? så kan man käka ïnnan om de värkar bli en lång kväll ?
så jag föreslår BK eriksberg 20.00 där är man ganska när alla andra ställen ifall att. för dom som har lust att träfas å köta lite och kanske mätta magen. sen på plats kan vi gemensamt komma på vad vi ska göra när fler har kommit dit.
Vad fan trodde du skulle hända när du skrev så? Jag fatta direkt att polisen skulle komma. Det finns poliser som sitter inne här o kollar läget hela tiden. Man skriver aldrig var, när och hur.
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
men ska vi köra bk på eriksberg då ? så kan man käka ïnnan om de värkar bli en lång kväll ?
så jag föreslår BK eriksberg 20.00 där är man ganska när alla andra ställen ifall att. för dom som har lust att träfas å köta lite och kanske mätta magen. sen på plats kan vi gemensamt komma på vad vi ska göra när fler har kommit dit.
tycker ni de låter som en ide?
Låter som en bra idé!
(\_/)
(O.o)
men de är ju inget fel i att en grupp bil entusiaster träffas för att prata? så ser jag på det. sen om polisen vill vara med så kul för dom. de får ju betalt för att kolla på snygga bilar och prata med trevliga meniskor
tycker ni de låter som en ide?
ÄNDRING PÅ TID 19:00 endel vet varför. men då är de fortfarande ljust
(\_/)
(O.o)