på vägen hem blev de tokmycket snö..... men det var helt borta imorse
ja det kom en riktigt mycket snö! trodde det skulle bli en riktigt rolig söndag men när man kolla ut imorse så var det ju lika grått å äckligt som vanligt å inte ett spår av snön!
Riktigt tråkigt att snön försvann så fort igen. Va ju dyngrak igår kväll så det blev inget sladdande för min del... Får hoppas att det blir lite kallare ute snart så snön som kommer kan få ligga i några dagar.
Hellu! Fan va kul man hade igår då:D Detta måste vi göra om nästa helg, om snön finns kvar:cool: Synd att snön som kom över GBG på natten var borta i morse:( jag trode att snön skulle ligga kvar så att man kunde åka till åby och leka. Men så blev det inte:(
jaså så ni var uppe i mina trackter synd att man inte hann läsa här på garaget för då hade jag tittat ut och kollat läget .. vart var ni och sladdade då ? överby ?
tack lampan grabbar, detta måste vi göra om fler gånger... fått ordning på den gröna faran nu så det ska gå breeeeeeeeeeeeettt ! snart e våren o sommaren här, jag får gåshud !
ÄR ruggigt sugen. Men kommer troligtvis ej ha råd te söpp. Bytt Olja,Filter,Skivor bak, Hanbromsbelägg,Styrstag sedan imåndags, Så nu har jag 270kr kvar att leva på denna månaden :S
shit, det såg trevligt ut att sladda sådär, men har du glömt bort att den finns fler växlar? Stoppa i ett par växlar till nästa gång så det blir lite fart på grejerna
Jag lyckades med konststycket att glömma hela onsdagsträffen idag så det blir väl kanske till att hänga med er nånstans här i dagarna.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
shit, det såg trevligt ut att sladda sådär, men har du glömt bort att den finns fler växlar? Stoppa i ett par växlar till nästa gång så det blir lite fart på grejerna
Jag lyckades med konststycket att glömma hela onsdagsträffen idag så det blir väl kanske till att hänga med er nånstans här i dagarna.
han körde på slicks typ! kan förklara en del att ens hålla bilen på sladd tycker jag är en bedrift jag hade vinterdäck men snurra hela tidne ändå!