2702
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

993 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:
Inte för att låta negativ eller söka bråk, men är inte Amit en sponsor?, dom ska väl inte blanda sig i mötet som staffen hade?, schysst att ge mötesplats och så, om ni förstår vad jag menar.

Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.
Så var tacksam för hjälp..

Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.

VA snackar du om kaxig?
snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA..
kom inte här och kaxa mot folk du ej känner..

993 Inlägg
17 februari 2008
För andra gången, VAR TACKSAM istället för gnälla... du lär dig inte va?

2 201 Inlägg
17 februari 2008
seriöst killar, hur gamla är vissa här inne. touren är i juli, ta det lugnt, ha inte så jävla bråttom. om någon nu vill så gärna vara med på träffen varför börjar "huggas" här. blir ju inte speciellt trevligt o träffas sen då.
var tacksam för att folk var där o försöker att fixa allt.
visst alla är vi nyfikna på vad som sades.
jag hade gärna kommit med min bil står avställd i garaget o jag kunde inte låna någon bil.

101 Inlägg
17 februari 2008
Ska ej dem som håller i städerna vara på mötet? DE är min enkla fråga!
liksom dom som inte kan svara eller har ett svar på det strunta  ikommentera Tack!
För ja tycker ju inte att de som ska hålla i städerna skriver i forumet? dock vet jag inte va som skrivs  igenom PM!
om ni har kontakt mellan det menar jag
Senast redigerat av XxetrOxX (17 februari 2008)

3 722 Inlägg
17 februari 2008
Kungen-EssE skrev:
Digital_Kicker skrev:
Kungen-EssE skrev:
Hade du dökt upp till mötet eller någon annan "arrangör" hade vi inte varit i behov av Amit.
Så var tacksam för hjälp..

Alla bor inte i Malmö, kanske därför alla inte kom?. Tänkt så långt? smidigare och hålla möte centralt i skåne så att alla haft lika långt och köra?. Vadå tacksam för hjälpen?, tycker du börjar bli lite kaxig nu.

VA snackar du om kaxig?
snart fixar jag så du och jag har möte ENSAMMA..
kom inte här och kaxa mot folk du ej känner..

Hotar du mig här inne?
Vem har jag KAXAT mot?
Senast redigerat av Digital_Kicker (17 februari 2008)

2 201 Inlägg
17 februari 2008
XxetrOxX skrev:
liksom dom som inte kan svara eller har ett svar på det strunta  ikommentera Tack!
För ja tycker ju inte att de som ska hålla i städerna skriver i forumet? dock vet jag inte va som skrivs  igenom PM! om ni har kontakt menar jag***

jag förstår vad du menar, o jag kan hålla med dig om det. men du råkar det vara så att dom inte var det.
varför vet vi inte. vi vet inte heller vad som skrivs på pm, mail eller i telefon.

vi får hoppas att dom kommit fram till något. o vi kan lägga ner denna munhuggningen nu, för vi kommer inte fram till nåt bättre, o saker blir inte bättre av detta.

så vi får helt enkelt vänta o se glada ut.

o sen så är man inte kaxig för man säger emot någon, väx upp o ta det på ett vuxet sätt
Senast redigerat av peter_1976 (17 februari 2008)

Smed
47 Inlägg
17 februari 2008
Roligt att här är så många aktiva i tråden, Men man behöver väl inte hetsa varandra!!!

Tycker även det är dåligt med informationen! vill ju veta ifall man får följa med eller inte. För annars kan man planera in annat den helgen!

/ Johan

993 Inlägg
17 februari 2008
jag hotar inte dig HÄR inne..
men jag vill inte bli avstängd från Garaget pga DIG..

Sluta nu, du skrämmer mig, jag blir rädd, kommer inte kunna sova..

993 Inlägg
17 februari 2008
Admin får snart låsa denna tråden, eller ta bort den helt..
För det på första sidan e helt fel ändå, vi har andra planer bestämda..

SÅ e ni glada nu ?

101 Inlägg
17 februari 2008
peter_1976 skrev:
XxetrOxX skrev:
För ja tycker ju inte att de som ska hålla i städerna skriver i forumet? dock vet jag inte va som skrivs  igenom PM! om ni har kontakt menar jag***

jag förstår vad du menar, o jag kan hålla med dig om det. men du råkar det vara så att dom inte var det.
varför vet vi inte. vi vet inte heller vad som skrivs på pm, mail eller i telefon.

vi får hoppas att dom kommit fram till något. o vi kan lägga ner denna munhuggningen nu, för vi kommer inte fram till nåt bättre, o saker blir inte bättre av detta.

så vi får helt enkelt vänta o se glada ut.

o sen så är man inte kaxig för man säger emot någon, väx upp o ta det på ett vuxet sätt

........................................................................................................................................
aha okejje.. tack för info..
=O)..

Sedan käfta ni emot varandra ta det som en man! men hota ingen! vill ej mötet ska bli blodigt, nä de vill ingen så klart..

101 Inlägg
17 februari 2008
Kungen-EssE skrev:
Admin får snart låsa denna tråden, eller ta bort den helt..
För det på första sidan e helt fel ändå, vi har andra planer bestämda..

SÅ e ni glada nu ?

håller med Esse att låsa tråden och ta bort den!.
Har sagt det innan till dem dock om ja minns rätt.

1 585 Inlägg
17 februari 2008
Vad skulle det hjälpa att låsa och ta bort tråden? Då blir inte touren av alls.. Det är ju det vi sitter här och snackar igenom, för att få en så pass bra tour som möjligt. Men just nu värkar allt skita sig. Det är meningen att det ska va en tour där vi kan ha roligt tillsammans och titta på varandras bilar och köra runt i vackra skåne;) Men det kommer inte bli så om det får fortstätta så här. Så lugna ner er nu och sluta tjafsa, bara onödigt det löser inget. Men lite information skulle inte skada eftersom man vill veta hur det blir. Sen som jag har sakt innan tycker det är dåligt av dom som representerar dom olika städerna att inte vara aktiva i tråden har inte sätt någon av de skriva i tråden på väldigt länge nu. Men som någon skrev nyss att dom kan ha kontakt via PM så de vet man ju inte.

2 201 Inlägg
17 februari 2008
sluta att käfta emot varandra nu o håller er till ämnet.
det var 4 pers på mötet, finns inget vi kan göra åt det nu.

101 Inlägg
17 februari 2008
disk blir mer aggrasav för mer vi diskutera om det. för alla vill ha fixat detta ju.. och vara med i..
Lås tråden pga: första sidan e helt fel! och andra hälften är ju inte aktiva! och starta en ny tråd när listan och allt är fixat.

101 Inlägg
17 februari 2008
Amit skrev:
*skakar på huvdet*

En grej som ingen fattar är att NY INFO KOMMER UT!

Spring nu ifrån sandlådan och behärska ert språk och det gäller fan alla.

Är alla så ivriga att veta vad som sagts på mötet?
Ni får helt jävla enkelt vänta.
Finns grejer att kolla upp och ny info kommer..

När kommer ny info då?.
jag e intresserad iaf va som har sagt på mötet för de va väll planerat att man kunde skriva
in sig på listan redan igår den 16:e?  som ja har läst på lilla träffen innan skåne crazy tour.
Senast redigerat av XxetrOxX (17 februari 2008)

3 722 Inlägg
17 februari 2008
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:
*skakar på huvdet*

När kommer ny info då?.
jag e intresserad iaf va som har sagt på mötet för de va väll planerat att man kunde skriva
in sig på listan redan igår den 16:e?  som ja har läst på lilla träffen innan skåne crazy tour.

Jag trodde det. men så blev det inte. Får vänta tills dom är klara.

101 Inlägg
17 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
XxetrOxX skrev:
Amit skrev:
*skakar på huvdet*

När kommer ny info då?.

Jag trodde det. men så blev det inte. Får vänta tills dom är klara.

aumen=).

36 Inlägg
17 februari 2008
Den nya info kommer säkert så fort som möjligt tror inte att någon vill hålla alla på halster för skojs skull utan för att vi ska få en så bra träff som möjligt, det är juh de vi alla vill även om vi uttrycker oss olika.
Kanske skulle de som har hand om de olika städerna kunna skriva en liten rad om hur det går och vad som planeras?
Förstår att ni alla har fullt upp men jag tror ändå att i slut ändan kommer detta bli jätte bra.

Är man sedan osäker på om man kommer med eller ej och vill veta för att kunna planera annat så finns juh faktiskt möjligheten att dubbel boka, det är juh trots allt 5månader kvar och gott om tid att avboka antingen de ena eller det andra.
I annat fall är det bara till att tålmodigt vänta på de goda nyheterna och diskutera om hur fruktans värt kul vi kommer ha tillsammans  smile

Billjudsbyggare
105 Inlägg
17 februari 2008
nu tycker jag att alla ska vara lite snälla , blir lite roligare att träffas då.
om hjälp behövs så säg till.

M.V.H Dub Mag

Kör med audi :P
53 Inlägg
17 februari 2008
ja håller med suzy... lägg ner allt gamalt tjats det har varit på tråden nu. alla e vänner ok. skit i vem som sagt vad. nu ser vi posotift framöver för allt detta jobb så många lägger när är ju för att vi ska kunna ha en jävligt rolig och trevlig helg tillsamans och lära känna varandra. ja tycker vi ska ge dem som var på mötet ett STORT + i kanten för att dem var där och kom fram till nya saker utan det har vi bara suttit här och diskuterat ännu mer. sen om alla inte kunde dem antingen bryr dem sig inte eller så kunde dem inte. men om alla bara tar de lugnt så kommer ny info upp snart. och ja tror allt kommer att bli skit och det blir en jävligt trevlig helg big_smile

GLADA MINER NU ALLIHOP big_smile

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

Sök