Byt inte fälgar förfaan! Dom du har är skitsnygga o dessutom är de ingen som kör med såna längre, alla har polerad fälgkant på 20cm... roligt menar ja!
Riktigt nice Om du kan så satsa på dom dyra fälgarna, sjukt snygga... Kommer inte ihåg va det heter men står din bil mer åt gbg hållet ? Tror jag tjuv kikat på den Den jag titta på va riktigt fin men det va ett tag sedan, fanns ingen IC o så monterad då ... Bara lite nyfiken
Riktigt nice Om du kan så satsa på dom dyra fälgarna, sjukt snygga... Kommer inte ihåg va det heter men står din bil mer åt gbg hållet ? Tror jag tjuv kikat på den Den jag titta på va riktigt fin men det va ett tag sedan, fanns ingen IC o så monterad då ... Bara lite nyfiken
Hehe aa jag bor i Kungsbacka.. Det va ett tag sen jag körde med den nu, typ över ett år sen. Nää jag har inte haft nån ic monterad innan. Vart har du sett den??
Behåll dina azev om du inte köper OZ , Brett ska d va iaf annars har ju BBS ett antal sjukt fräscha fälgar som passar klockrent på E36. Kanske inte just dessa men jag gillar stuket på bilen.
Hoppas att du får liv i motorn snart, så man får se riktiga bilar även i KBA
Försöker få intercoolern att passa även när fronten är monterad.. Eller snarare försöker få fronten att passa när intercoolern är monterad Ganska så ont om plats plus att ic'n hänger ca 1cm nedanför fronten och det går inte att montera den högre upp... Kul om man kör på en hare eller nått sen...
Har svetsat ihop hela trycksystemet från kompressorn till Intercoolern och ska svetsa resten från Intercoolern till insuget idag. Var inte helt lätt att få allt a få plats i fronten vilket det inte gjorde heller utan jag var tvungen att modda en del för att det skulle funka.
Ska förmodligen försöka få igång den på torsdag och då kommer även film på första starten.
Senast redigerat av CooperVickis (16 september 2008)
Hehe aa den går som ett skott Men konstigt nog så laddar den inte mer änm 0,6 :S Enligt mina uträkningar så borde den ladda mellan 1 - 1,4 Bar Jag har drevat den så att den ska varva 53.000rpm vid 7.000rpm vilket är maxvarv på både bilen och kompressorn. För tillfället ligger bilens varvstopp på 6.500 men det ska höjas till 7.000. Men vid 6.500 på bilen så får jag bara ca 0,6 bar i laddtryck vilket är konstigt som..fan.. Någon som har något förslag på vad det kan vara som orsakar detta?
Hade hoppats på 1,3 bar men samtidigt räknat med att remmen kan slira lite och då säkna laddtrycket till ca 1 bar.
Hjälp någon?
Senast redigerat av CooperVickis (25 september 2008)