ja , jag tycker ju att det är ett jäkla gnäll på att just tjejer Eller som man brukar säga i detta läge ute i trafiken "kärringar".. ja säger inte att alla gör det , men många gör det, de vet ja om just på att dom inte kan köra. men ja tycker det gick ganska bra
ja , jag tycker ju att det är ett jäkla gnäll på att just tjejer Eller som man brukar säga i detta läge ute i trafiken "kärringar".. ja säger inte att alla gör det , men många gör det, de vet ja om just på att dom inte kan köra. men ja tycker det gick ganska bra
haha fan grymma ju nu fattar ja vad du mena
hihi ,så bra ja kör med firefox och att alla fönster är i samma ruta, bara i olika flikar.. så det blir mycket och hålla reda på ibland, det var därför det blev fel ifrån början
Hehehe...drift brudarna var ju skickliga chaufförer. Alla kan vi bara vi vill och har en bra lärare som KAN lära ut grejer. Annars är de väl så här vi flesta killar upplever att tjejer är bakom ratten eller bredvid...
Här är en liten snutt som jag filmade på vår norska drifting-tjej May! Hon skall tävla i norska Pro-serien i drifting kommande säsong! Med tanke på att det är 2 eller 3 ggn hon driftar på bana då filmen är inspelad kan man väl lugnt säga att hon inte saknar talang iaf! Hon körde runda på runda lika stabilt och jag är grymt imponerad av henne! Räknar med att hon skall ge grabbarna en tuff match ute på banorna i sommar!
Ja, det där var riktigt läckert... man kanske ändå skulle...?! Hmmm.... Tjejer, ska vi försöka få till en kurs eller?!
// E
Bara att komma upp på GirlsGoFast arrangemang på Rudskogen eller Vålerbanan i sommar. Vi har drifting-instruktörer på plats till de tjejer som vill lära sig det!
Hmm, och för din del... Låna eller byta till en bakhjulsdriven bil förstås!