2 st centrumvända 940 rundhålsplåtisar. breddar mycke utåt,måst kapa och vika in kanten minst om dom ska få plats på sänkt bil inte speciellt raka men suttit bak på min 745 utan att de känts nå konstigt
sitter lagliga 185/65 på dom
bilder finns i fotoalbumet
Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!
2 st centrumvända 940 rundhålsplåtisar. breddar mycke utåt,måst kapa och vika in kanten minst om dom ska få plats på sänkt bil inte speciellt raka men suttit bak på min 745 utan att de känts nå konstigt
sitter lagliga 185/65 på dom
bilder finns i fotoalbumet
va vill du ha då?
ge förslag
Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!
Jag har några Mitsubishi fälgar som ligger och skräpar,dom har suttit på en galant Bultcirkel 114,3/4 6,5" breda 15" http://i1156.photobucket.com/albums/p57 … oto053.jpg Jag har för mig att det bara fanns mittkåpa till 3st
Bytes mot nått till Saab 900ng eller nått annat roligt
*Gas Silver 2400D som funkar fint, lite nött i kanterna på utsidan men inget som stör funktionen. Monoblock, 1x1200 Wrms i 2 ohm. Stabilt ner till 2 ohm.
*Toyo Proxes T1R 205/45/15 - Två fina körda i någon månad och två som är olagliga på insidan och precis lagliga på utsidan (camber)
*Michelin Pilot Exalto 195/50/15 Två stycken. 4-5mm kvar.
Bytes mot något roligt, Honda Civic EG delar, VW Golf Mk2 delar. Eller kom med förslag Rattar, stolar, motorställ, motorlyft, kompressor, whatever.
Behöver inte vara något dyrt mot nåt av mina grejer. Bara hojta om ni har nåt jag kan va intresserad av
har följande kabe smaragd -79 besiktigad till oktober 2012 sommar och vinterdäck finns cross honda cr250 -98 går bra startar lätt mb 200 -88 går men ej besiktigad och avställd suzuki swift -94 avställd besiktigad sista februari med med några 2or ingen katt, löst batteri det är lätta saker att fixa vinter och sommardäck finns vw golf -91 ny besiktigad och skattad står på vinter och sommardäck finns finns i stockholm
har även en dator skicka pm för mer info
vet ej men bytes mot pengar, något roligt kanske med motor eller en biltransport/biltransportsläp
Bara jag som inte orkar vara ute och "röja" runt idag?
Tänkte rensa ut lite ur garaget.
En Gilera Stalker EU -05 fina kåpor, ingen hastighetsmätare, trimrör, öppet luftfilter, blinkers/tuta verkar inte fungera och förgasaren behöver ställas. Två kina fiddys, 125cc och 150cc, 125an behöver ny motorkåpa och svetsa fast tändningshållaren, det aluminum är så kan man svetsa i det så är det enkelt. 150ccn behöver nytt bakre dämparfäste. Den underliggande linken gick sönder så om man skaffar en sån eller svetsar fast ett fäste på svingen får man göra som man vill. Och två Pitpro (och liknande) fälgar med drev och skivor samt ett par isdäck till dom på sidan om. Oanvända fälgar och däck. Är man händig så är det dessa saker fixade lätt.
Bytes mot nästan vad som helst, skriv förslag i PM!
Vill byta mina strålkastare, baklampor och behå till golf mk2 mot liknande saker till bmw e36 coupé t.ex vita framblinkers, svarta njurar, rödvita baklampor aa något sånt!