Ser ut som en calibra;) Nice gjort. Allas bilder här i tråden har varit helt sjukt nice! Ta åt er:)
Ja, nu när du säger det så ser jag vissa likheter med Calibra. Har inte du några vackra konstverk som du vill visa upp för oss på Garaget?
Har ett par ruggigt snygga motorcyklar, choppers, men dem harjag slarvat bort tyvärr.. annars ingenting manuellt;) har digitalt, men endå inget fordonsrelaterat.
Här kommer det mera!! Kommentera gärna!! Inte helt nöjd med denna. Ser en aning för hög ut i förhållande till bredden. Men annars okej. (inte färdig ännu)
Lite hastigt nerkladdad amazon med ett cleant stuk över den. Eventuellt skall denna färgläggas, färg förslag?
Lite Tribaler i brist på fantasi... Blev rätt snyggt faktiskt. Egendesignat brevpapper kanske?
har du tråkigt på ditt jobb eller hur har du fått tid och tålamod för allt de här:P ja hade orkat 5min tills något ble fel så hade jag slängt hela blocket och gått ut och bankat på nån plåt istället:P
Ser ut som en calibra;) Nice gjort. Allas bilder här i tråden har varit helt sjukt nice! Ta åt er:)
Ja, nu när du säger det så ser jag vissa likheter med Calibra. Har inte du några vackra konstverk som du vill visa upp för oss på Garaget?
Har ett par ruggigt snygga motorcyklar, choppers, men dem harjag slarvat bort tyvärr.. annars ingenting manuellt;) har digitalt, men endå inget fordonsrelaterat.
har du tråkigt på ditt jobb eller hur har du fått tid och tålamod för allt de här:P ja hade orkat 5min tills något ble fel så hade jag slängt hela blocket och gått ut och bankat på nån plåt istället:P
Nej jag har inte tråkigt på jobbet.... är arbetslös! Har nästan hur mycket tid som helst. Och jag gör det för att jag tycker det är kul!
Bev sugen på å göra sånnadär.Vad har du använt dig av för något?.Är de akvareller eller är kol å nått eller rent utav airbrush.De ser ut å va jämt med färg å så.
Bev sugen på å göra sånnadär.Vad har du använt dig av för något?.Är de akvareller eller är kol å nått eller rent utav airbrush.De ser ut å va jämt med färg å så.
Har en målning på duk men har inget fotot på de.Får försöka fixa de imorogn.
Svart-vitt är ibland de snyggaste som finns.Lite sexit å mystiskt på nå vis.Jag läser inget så ja "får fantisea"när ja ser på nått svart-vitt.
Kom fram till att ja har tecknat alderles för lite på dom senast 4-5åren .Kanske därför allt är som de är då ja tycker de är väldigt avslapnande.Får ur sig känslor på ett rätt bra sätt också.
målar inte så mkt jag heller nu för tiden. Går ju ifs estetisk bild och form, kanske därför man e lite le men tavlorna va lite akut "vad ska jag köpa/göra presenter" :$ o dom va de bästa jag kunde komma på eftersom jag vet att han gillar henne så dock saknas de en tavla som kommer komma till vid tillfälle
Ok.Den estetiska verksamheten va nog de roligaste i skolan.Dock blev de inte så mycke gjort där utan svenskalektionerna va där de tecknades mäst..Undrar varför
Rolg present då .Jag har inte gett bort nått istortsett.Bara den 40 forden som ja lagt in här och en till liten teckning.