Ger bort lite då och då jag Gav en kill kompis en porsche målad i bläck för ett tag sen Sen igår fick killen en till sak, Ett koppar plåts tryck som jag gjort satt lite då och då blire att man ger bort
Kanske inte konstnärligt, men från att ja va ca: 7-10år så gjorde jag en "påta" (fyrfingersvirkning) som blev 4964 meter innan jag slutade. Och år 1997 hade jag världsrekorded ett tag.
Guiness blev intresserade och skulle bekräfta rekordet med vittnen och grejer, men innan dom fick tummen ur uppdaterades det gamla rekordet
Borde kanske lägga upp en bild, men för Er som undrar så är det en jättestor garnboll
Kanske inte konstnärligt, men från att ja va ca: 7-10år så gjorde jag en "påta" (fyrfingersvirkning) som blev 4964 meter innan jag slutade. Och år 1997 hade jag världsrekorded ett tag.
Guiness blev intresserade och skulle bekräfta rekordet med vittnen och grejer, men innan dom fick tummen ur uppdaterades det gamla rekordet
Borde kanske lägga upp en bild, men för Er som undrar så är det en jättestor garnboll
Tänkte oxå be om lite hjälp, nu här bland er som är lite mer konstnärliga av er!
Är så att jag har fått en måleri uppgift i skolan som går ut på att man ska tolka en låt, musik text, eller musik rubrik. Och jag har fått lite hjärnsläpp och vet inte rikigt vad jag ska göra :S
Nån av er som har lust att rita om en bild till mig, det är lite små fix på den (en tatuering) Kan säkert komma överens om nån belöning en diplom eller en check
tack på förhand!
ps. adda -> esa.vaarala@hotmail.com så skickar jag bilden.
Tänkte oxå be om lite hjälp, nu här bland er som är lite mer konstnärliga av er!
Är så att jag har fått en måleri uppgift i skolan som går ut på att man ska tolka en låt, musik text, eller musik rubrik. Och jag har fått lite hjärnsläpp och vet inte rikigt vad jag ska göra :S
Nån som kommer med några bra ideèr eller förslag?
Tack på förhand
Har också gjort denna uppgift för ett par år sedan..
jag gjorde såhär:
Satte mig ensam i tysthet med ett A4 framför mig och lyssnade på min favoritlåt för tillfället (Metallicas Nothing Else Matters..
Sedan skissade jag ytterst snabbt upp det som jag fick i huvudet.. Blev en kille som sitter ensam i ett hörn och deppar med taggtråd runt sig.. Fråga itne vad jag fick det ifrån, men sen gjorde jag om bilden mer nogrannt efter orginaliden med vissa ändringar för att bli en bra ide..
Fick åtminstone VG på det om jag minns rätt
okey:D
Åh den låten är så bra!
Men det enda motivet jag har i mitt huvud är typ ett dansgolv, fullt med folk som dansar, fast dom ska mer vara som skuggbilder och väldigt mörka med sen ljus i bakgrunden, så ska nog göra det Då passar Rihannas låt Don`t stop the music in ganska bra oxå Pratade med min lärare så, hon tyckte de skulle bli ganska bra tror jag haha...