simeboy skrev:Nån som provat denna aktiva baslådan??
evilaudio skrev:kan ju säga att de finns på biltema för halva priset..
_fillan_ skrev:evilaudio skrev:kan ju säga att de finns på biltema för halva priset..ska man köpa sån så hade jag fan med köpt på biltema .. same shit different price
evilaudio skrev:_fillan_ skrev:evilaudio skrev:kan ju säga att de finns på biltema för halva priset..ska man köpa sån så hade jag fan med köpt på biltema .. same shit different price jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.
mYGeL skrev:evilaudio skrev:_fillan_ skrev:ska man köpa sån så hade jag fan med köpt på biltema .. same shit different price jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast
evilaudio skrev:_fillan_ skrev:ska man köpa sån så hade jag fan med köpt på biltema .. same shit different price jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.
_fillan_ skrev:ska man köpa sån så hade jag fan med köpt på biltema .. same shit different price
evilaudio skrev:mYGeL skrev:evilaudio skrev:jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..
mYGeL skrev:evilaudio skrev:jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast
evilaudio skrev:jo.. tror inte att de nån större skillnad på ljudet om ja ska va ärlig... man får iaf ingen JÄTTE bas ur en så liten pryl.
mYGeL skrev:evilaudio skrev:mYGeL skrev:Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..Mmm stämmer kanske men exact likadan som biltema fast 998 där istället för 1400
evilaudio skrev:mYGeL skrev:Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..
mYGeL skrev:Det är GAS som har samma som Biltema för 998 ..Slimline är helt annorlunda uppbygd och inte av plast
evilaudio skrev:mYGeL skrev:evilaudio skrev:GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..Mmm stämmer kanske men exact likadan som biltema fast 998 där istället för 1400 de som skiljer dom åt e att de e ett vitt fält lackat på GASlådan.. annars e de samma pryl.
mYGeL skrev:evilaudio skrev:GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..Mmm stämmer kanske men exact likadan som biltema fast 998 där istället för 1400
evilaudio skrev:GAS lådan e inte av plast.. den e i gjuten aluminium..