2685
Sök

supra, skyline eller 3000gt, välja som ny bil?

582 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
#1
vad ska man välja? folk med erfarenhet av dom kanske kan ge positiva och negativa kommentarer


1 255 Inlägg
19 januari 2008
#2
Tuhkanen skrev:
vad ska man välja? folk med erfarenhet av dom kanske kan ge positiva och negativa kommentarer
Beror ju helt va du ska ha bilen till typ köra bana strippen styla bara glida i o så

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

582 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
#3
ska helst gå bra både rakt fram och på bana


1 255 Inlägg
19 januari 2008
#4
Tuhkanen skrev:
ska helst gå bra både rakt fram och på bana
ok då är ju skylinen eller 3000gt vr4 som gäller då båda dom har riktigt bra väghållning men ändå går riktigt bra supran går ju med få vass så sätt men då får man ju lägga lite pengar på de med

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

V-Power
1 186 Inlägg
19 januari 2008
#5
Vill du bara ha en vänsterstyrd så e de mest 3000gt du ska rikta in dej på, finns några dyra supror oxå.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

7 120 Inlägg
19 januari 2008
#6
Konbanan skrev:
Vill du bara ha en vänsterstyrd så e de mest 3000gt du ska rikta in dej på, finns några dyra supror oxå.
Eftersom alla Skylines är högerstyrda, så har han nog inriktat sig på att inte ha vänsterstyrt.

1 255 Inlägg
19 januari 2008
#7
Visserligen är supror goa så sätt med att öppet filter avgas sen bpu sen har man 400 hk till väldigt liten peng de är ju redigt gött

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

4 767 Inlägg
19 januari 2008
#8
En 3000gt är tung, vilken kan vara till nackdel på bana. Annars är alla tre valen kanongoa bilar.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 januari 2008
#9
En stor skillnad mellan dessa är att Supran inte är fyrhjulsdriven, vilket de andra två är.

Fast det antar jag att du visste redan smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Markolainen
19 januari 2008
#10
Vad e det för skyline du tänkt dig förresten?

7 120 Inlägg
19 januari 2008
#11
John87 skrev:
En stor skillnad mellan dessa är att Supran inte är fyrhjulsdriven, vilket de andra två är.

Fast det antar jag att du visste redan smile
Det är bara Skyline GT-R som är fyrhjulsdriven, och det är inte säkert han ska ha en sån. tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 januari 2008
#12
Aerodynamik skrev:
Det är bara Skyline GT-R som är fyrhjulsdriven, och det är inte säkert han ska ha en sån. tongue
Köper man en Skyline köper man en GT-R.

Annars är det som att köpa glass, men bara ta struten tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 503 Inlägg
19 januari 2008
#13
Mitt röst hamnar på en vänsterstyrd supra. Är ju redan orginal snygga och går att trimma som satan!!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

1 255 Inlägg
19 januari 2008
#14
Oboy6 skrev:
Mitt röst hamnar på en vänsterstyrd supra. Är ju redan orginal snygga och går att trimma som satan!!
o de går inte med en skyline eller 3000gt då eller tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

582 Inlägg
19 januari 2008
Trådstartare
#15
får väl se vad lånboken räcker till men en vänsterstyrd supra blri det iafl inte, för dyra men alla är ju fina bilar och går att trimma så får försöka komma fram till ett bra val


OEM <3
6 957 Inlägg
19 januari 2008
#16
Om ja får säga mitt så står mellan Supra å Skyline, tkr 3000 är häftig men
i detta fall så går den bort.

Skylines är feta, låter å går välldans gött, e bara lite anti inredning, känns så gammalt,
men sånt går ju alltid att ändra på.

Supran, som ja sj hade valt, är oxå en utstickande bil, finns redigt fina bodykits, eller
småläppar etc. Inredningen gillar ja väldigt mkt.
Sen så skulle ju en singel-konvertering göra susen på supran, skönare billjud
får man leta efter.

Kolla in "T200":as gamla vita supra, där är en riktig drömsupra i mina ögon smile
(Nuvarande ägaren heter "_Robban87_")
Mvh
Senast redigerat av Bjork (19 januari 2008)

OEM <3

19 Inlägg
19 januari 2008
#17
gör som mej köp en galant vr4 å trimma 4hjuls drivet å twinturbo 280 hk org finns endast 3 sedaner i sverige å en kombi lr 2 . udda å unik.snygga å kolla min sida
finns några olika modeler att välja på
höger styrt


1 255 Inlägg
19 januari 2008
#18
razty_razz skrev:
gör som mej köp en galant vr4 å trimma 4hjuls drivet å twinturbo 280 hk org finns endast 3 sedaner i sverige å en kombi lr 2 . udda å unik.snygga å kolla min sida
finns några olika modeler att välja på
höger styrt
Måste hålle med där lite kul o ha en ovanlig bil + att dom går redigt bra o efter som glant aldrig såldes med den motorn i sverige så är de ite många som vet att dom går bra häller vilket gör de hela roligare smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

19 Inlägg
19 januari 2008
#19
nä det har vart några idioter å fråga om ja var för snål å köpa vänster styrd galant å om ja typ va knäpp, tills ja visade vad det fanns underhuven..

nä inte många som vet att den modelen finns..


1 255 Inlägg
19 januari 2008
#20
razty_razz skrev:
nä det har vart några idioter å fråga om ja var för snål å köpa vänster styrd galant å om ja typ va knäpp, tills ja visade vad det fanns underhuven..

nä inte många som vet att den modelen finns..
Haha sånt som är kul smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D


Sök