Hade vart skoj att höra vad de tog för en riktning/balansering. Du får gärna pm'a de uppgifterna sedan om du orkar.
ha d så gött och jobba på nu! Kommer bli tokigt skoj att se bilen köra hehe.
Hehe, jodå det kan jag göra bara du påminner mig. Men det ligger lite fram i tiden med kardan och det. Först måste vi passa bakvagnen, framvagnen riktigt och så ska ett fäste till växellådan tillverkas också
Innan ni kapar och svetsar mer så borde ni väll vänta på SFRO mannens ord?
Det är inte roligt med en massa backjobb
Jajamensan, jag har varit i kontakt med 2 st sfro män den ena tyckte vi skulle göra lite mer och den andra tyckte att vi skulle ta en massa bilder och skriva ner alla modifieringar som vi har gjort och ska göra och komma in till honom igen. Problemet med om dom bara ska komma och kolla på det är att det kommer gå på ungefär 1000kr så vi vill komma lite längre innan det.
Men hur kan ni vara säkra på att jusst det ni gör inte är något som han kommer att klanka ner på :S ?
Det vet vi inte, men det är ändå tänkt att projektet ska ta ett par år så Jag vill gärna lära mig så mycket som möjligt under tiden också, så det kan kanske vara nyttigt med lite bakläxor
Men hur kan ni vara säkra på att jusst det ni gör inte är något som han kommer att klanka ner på :S ?
Det vet vi inte, men det är ändå tänkt att projektet ska ta ett par år så Jag vill gärna lära mig så mycket som möjligt under tiden också, så det kan kanske vara nyttigt med lite bakläxor
Haha okej Det är dock offta dem som får en att tappa orken Men vi får hålla tummarna bara
Haha okej Det är dock offta dem som får en att tappa orken Men vi får hålla tummarna bara
Hehe, det är mycket möjligt. Men vi är ju 3 st så vi får väl se till och peppa varandra i dom svåra tiderna sen