3402
Sök

fan vad trött jag blir på folk som inte kan låta bli andras saker!

2 600 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
jahopp lånade min farmors fiesta för min scorpa är på lagning och ställer fisetan under natten för att ta den till arbetsförmedlingen kommer ut till pakeringen och ser att låsen uppbrutna ett fönster sönder alla kablar och så ut dragna. inget kul jävla svin som springer och förstör andras bilar =/

http://www.garaget.org/gallery/archive/54520/237836_umpogp.jpg
här ha dom förstört kåpan och tändnings låset och ratten är helt sne =/

http://www.garaget.org/gallery/archive/54520/237838_2pawl4.jpg
alla låsen förstörda och rutan krossad täckt för just nu så det inte renga in =/

gör som jag kör gubba racer=)

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
22 januari 2008
Jäkla amatörer säger jag bara. Troligen nått knarkpack, skall man ge sig på o stjäla bilar skall man nog se till att ha lite koll på grejorna innan iaf.

Segt att få bilen förstörd på detta viset asså!

hoppas de löser sig bra iaf!

177 Inlägg
22 januari 2008
jobbigt med dessa idioter som springer runt o förstör!
för nån vecka sen försökte dom sno morsans mazda 121 hmm .. dumma som dom är så kunde dom inte ens knäcka låset på dörren.
Senast redigerat av vaalle (22 januari 2008)

terazzi
22 januari 2008
Ja jävla tattar knarkas!!
såg en sån på tåget, vet det e lite OT men han sa att han nyss kommit ut från Kumla och antagligen satt där om 2 dagar.. vart fan e sverige på väg? :S
Fan alltså lider med dig!!

2 600 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
ja säkert några miffon som skulle ha kul. kommer  en försäkrings gubbe som ska kolla på den och avgöra om det är lönt att lagen den eller inte.

341 Inlägg
22 januari 2008
Man blir sur som fan.  Nog tur att man inte kommer på nån som håller på att bryta sig in i ens bil, vet ej vad man hade gjort.....

blacken
22 januari 2008
v8rickard skrev:
Jäkla amatörer säger jag bara. Troligen nått knarkpack, skall man ge sig på o stjäla bilar skall man nog se till att ha lite koll på grejorna innan iaf.

Segt att få bilen förstörd på detta viset asså!

hoppas de löser sig bra iaf!

Det där är nog med stor säkerhet inte pundare som ligger bakom, utan snarare "vanliga svensson"snorungar som försöker att vara balla.

654 Inlägg
22 januari 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/25006/4229/25006-19701.jpg

En dryg vecka gammal bil.
Ytterligare åtta bilar blev skadade av denna cementattacken.

671 Inlägg
22 januari 2008
danhild skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … -19701.jpg

shit !!! bara att byta huv, vindruta, tak mm??

Second is the first loser

654 Inlägg
22 januari 2008
kohler skrev:
danhild skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … -19701.jpg

shit !!! bara att byta huv, vindruta, tak mm??

Taket och vindrutan klarade sig utan synbara skador, men byte av lyktglas och lackering av motorhuv, framvinge, framdörr, bakdörr, backspegel samt byte av flera plastdetaljer drog iväg kostnaden. Killen som gjorde det hittades och krävs på kostnaden samt administrativa avgifter från både Länsförsäkringar, Trygg-Hansa och IF.

**Edit: Killen blev dömd av tingsrätten för ett tag sedan för denna skadegörelse. Tydligen en fyllegrej, han hade stora minnesluckor från den kvällen.
Senast redigerat av danhild (22 januari 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
22 januari 2008
Fy fan va trött jag blir på alla dessa trådar.
Är ni chockerade att sånt händer eller?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

654 Inlägg
22 januari 2008
FireTraXX skrev:

Nej, men förmodligen är det ett sätt att bearbeta all ilska.

993 Inlägg
22 januari 2008
FireTraXX skrev:

eller hur, va fan sluta lägg upp såna hära trådar.. speciellt när det handlar om bilar som inte e värda nåt..
ok om det hade varit en ferrari eller bugatti, då hade det varit intressant..

du får speciellt ingen hjälp av oss, när det gäller sånt här.

DFFL
9 020 Inlägg
22 januari 2008
danhild skrev:
FireTraXX skrev:

När min moppe blev stulen så grät inte jag, sånt som händer ju fick pengar från försäkringsbolaget även om någon annan kanske hade kul med den ett tag.
När någon satte en kniv i pappas däck så grät inte ha, sånt som händer ju finns faktiskt fler däck i världen.

Det är bara materiella saker, inte speciellt mycket att bry sig om ifall det går sönder eller någon försöker sno det.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 297 Inlägg
22 januari 2008
Kungen-EssE skrev:
FireTraXX skrev:

eller hur, va fan sluta lägg upp såna hära trådar.. speciellt när det handlar om bilar som inte e värda nåt..

Vart är eran sympati?

Tur i oturen så låter det som att du hade försäkring iaf, blev själv av med ljud för 19300kr i december. Så jävla onödigt dumt.

2 600 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
ni som inte vill ha såna här trådar läs dom inte då. jag vill bara prata av mig lite.

654 Inlägg
22 januari 2008
FireTraXX skrev:
danhild skrev:
FireTraXX skrev:

När min moppe blev stulen så grät inte jag, sånt som händer ju fick pengar från försäkringsbolaget även om någon annan kanske hade kul med den ett tag.
När någon satte en kniv i pappas däck så grät inte ha, sånt som händer ju finns faktiskt fler däck i världen.

Det är bara materiella saker, inte speciellt mycket att bry sig om ifall det går sönder eller någon försöker sno det.

Så du skulle inte bry dig så värst mycket om din A4:a blev vandaliserad?

2 182 Inlägg
22 januari 2008
Kungen-EssE skrev:
FireTraXX skrev:

För hans farmor var kanske bilen värd mycket, det behöver inte handla om att bilen är värd mycket, den kan ha högt personligt värde för personen som äger bilen.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

blacken
22 januari 2008
Kungen-EssE skrev:
FireTraXX skrev:

Det är dumt av dig att säga så. Oavsett vad du tycker, så har bilarna/fordonen ett värde för dess ägare, Och det är även en principsak att något blir vandaliserad för någon.

SQ
1 343 Inlägg
22 januari 2008
FireTraXX skrev:

finns redan en gnälltråd on du vill gnälla!
samt att anledningen till att man publicerar vissa saker gör att man kan fånga/hitta gärningsmännen men flera hundra poricent!  ge gäller juh att allmänheten får redaa på de så de finns något att hålla utsikt efter.. om de nu är så jobbigt med "dessa" trådar värför läser ni som har så jävla mkt emot de?
Senast redigerat av Lardi (22 januari 2008)

Ljudnörd!

Sök