Bilens avgasrör är trasigt, vänster blinkers glappar ibland, troligen fukt, värmen funkar ej, immiga rutor, rättså mycket rost runt skärmar och runt vingen, ja, lite små fel på skitbilen. (Besiktad till aug, skattad till okt.)
Måste nu sälja den, hur mycket tror ni jag kan få ut för den? Köpte den i augusti för 17:000kr.
Jag vill bara bli av med den så jag kan köpa mig en som får dra hästsläp.
Bilens avgasrör är trasigt, vänster blinkers glappar ibland, troligen fukt, värmen funkar ej, immiga rutor, rättså mycket rost runt skärmar och runt vingen, ja, lite små fel på skitbilen. (Besiktad till aug, skattad till okt.)
Måste nu sälja den, hur mycket tror ni jag kan få ut för den? Köpte den i augusti för 17:000kr.
Jag vill bara bli av med den så jag kan köpa mig en som får dra hästsläp.
Så du tror att jag iaf kan få ut 10-12 tusen för den? Den är iaf skattad till okt o bes till aug så den går ju några månader till iaf innan besiktning. Fläktremmen (tror jag det är.) Skriker när jag startar den & det är kallt ute. Men slutar efter ca 1 minut. Så det finns en del småfel.
henkebenke skrev:
Med tanke på att det är reparationer som kostar några lusentappar, så skicka iväg häcken för 10-12k:-?
Jo, jag vill bli av med den men vet inte vad som är smartast, sälja den först & sedan köpa ny. Eller leta efter en ny bil först? Hur mycket tror du jag kan få ut för den?
John87 skrev:
Måste du bara bli av med bilen så sätt högstbjudande.