X40mackan håll tyst, det där e klara rasistiska uttal, om ni som har så mycket o bry er om o säga om invandrarpolitiken i sverige, rösta då på SVERIGEDEMOKRATERNA? det gjorde 4 AV 5 invandrare i Landskrona P.G.A att dom tröttnat på alla dom som inte skötte sig, då säger vi även såhär, då blir d automatiskt att det bara e 20% som inte är lagliga av dom som röstat i LA.
kan även säga som en "SVENSK" kompis till mig sa, Jag ska fan flytta till ett land där dom inte tar emot invandrare? smart?
Tyst på er, skriv en insändare i tidningen, gör nått, sitt inte på era arslen o gnäll, jag e född i Sverige o åker till morsan o farsans hemland varje år, kan språket, kan 5 språk flytande utan problem, kör Kebabsläde för att jag e en jävla SVARTSKALLE...
Sluta lipa, det är ingen av deras fel att dom blev välkommnade hit till Sverige, det är Svenskarnas egna fel, tror du alla invandrare siktade in sig på Sverige i första taget?
Tyskland?Norge?Danmark?USA? dom sätter sig på ett plan eller en buss eller va fan som helst, hoppar av när dom tröttnar på o åka längre, folk e rädda, ni kan inte prata om nått ni inte vet...
eller skitsamma, skriver i onödan, Hitta en svartskalle o sätt er med honom o prata o fråga hur d e, alla e inte vettiga, OAVSETT om dom e svenska eller blattar, men snälla hitta en invandrare o fråga han hur det va o fly, varför...sätt er in i vissa personers situationer...
ni får ha d så bra grabbar...OCH JA JAG TYCKER DET ÄR FEL AV SVARTSKALLAR O GÖRA BROTT, ÄVEN SVENSKAR, men det beror på vad dom gör o varför...
MVH Svartskallen BOZ
Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....