2153
Sök

Efterlyst (Programmet på TV3)

"Ijenkligen"
786 Inlägg
8 februari 2008
#182
camaro67 skrev:
Jag undrar vad som skulle hända om man åkte till någon annans land och bettede sig som en hel del gör.. sad
man hade väl blivit stenad elller nåt hmm

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

2 751 Inlägg
8 februari 2008
#183
Håller med om att alla som kommer hit ska sköta sig enligt svensk lag(Är sj invandrare) Men haha för många svenskar tror att det finns bara sverige och utlandet o i utlandet där stenar man folk vet ja.. jaja de e så i alla länder för alla länder är ju utlandet..

O ja dom som begår grova brott skall utvisas men de kan ju inte gälla för en invandrare som bott här i 30 år sen bli behandlad som Utländsk kriminell... Då tycker jag de ska behandlas som svenskar... Men sånna pack som kommer hit o varit här i 2år o redan våltagit o mördat ska skickas direkt..
Senast redigerat av n0b0dy_ (8 februari 2008)

Who Djaa bless no man curse

Large Cap
1 816 Inlägg
8 februari 2008
#184


Helt sanslöst.

1 062 Inlägg
8 februari 2008
#185
Westergren skrev:


Helt sanslöst.
Tja vi är utskämda i hela världen....

"You Go, we go!"

Tyskstuk.se
630 Inlägg
8 februari 2008
#186
Westergren skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=MwhdZQH8y1M&feature=related

Helt sanslöst.
Ja det är fan sjukt. Sånt blir man så jävla förbannad på!


Meister
6 763 Inlägg
8 februari 2008
#187
TLO skrev:
Westergren skrev:


Helt sanslöst.
Tja vi är utskämda i hela världen....
Jaa fy fan.. Nu vet man hur jävla illa de faktist är där. De är ju inte varje dag de kommer från usa för att göra ett inslag om sverige.


265 Inlägg
8 februari 2008
#188
ut med invandrarna för faaaan....! vart ska lungna fina sverige ta vägen  snart river dom la kyrkorna å drar upp massa musker å skit i stället! fan mindre svenskar än invandrare  i landet nu... låt dom stå för sitt land å kömpa för det. fly fan inte hit svikare  ni sviker era länder fega apor. kommer dom hit å lever på oss arbetare.....!

nu med 470 hk

BOZIC
115 Inlägg
8 februari 2008
#189
X40mackan håll tyst, det där e klara rasistiska uttal, om ni som har så mycket o bry er om o säga om invandrarpolitiken i sverige, rösta då på SVERIGEDEMOKRATERNA? det gjorde 4 AV 5 invandrare i Landskrona P.G.A att dom tröttnat på alla dom som inte skötte sig, då säger vi även såhär, då blir d automatiskt att det bara e 20% som inte är lagliga av dom som röstat i LA.
kan även säga som en "SVENSK" kompis till mig sa, Jag ska fan flytta till ett land där dom inte tar emot invandrare? smart?
Tyst på er, skriv en insändare i tidningen, gör nått, sitt inte på era arslen o gnäll, jag e född i Sverige o åker till morsan o farsans hemland varje år, kan språket, kan 5 språk flytande utan problem, kör Kebabsläde för att jag e en jävla SVARTSKALLE...
Sluta lipa, det är ingen av deras fel att dom blev välkommnade hit till Sverige, det är Svenskarnas egna fel, tror du alla invandrare siktade in sig på Sverige i första taget?
Tyskland?Norge?Danmark?USA? dom sätter sig på ett plan eller en buss eller va fan som helst, hoppar av när dom tröttnar på o åka längre, folk e rädda, ni kan inte prata om nått ni inte vet...
eller skitsamma, skriver i onödan, Hitta en svartskalle o sätt er med honom o prata o fråga hur d e, alla e inte vettiga, OAVSETT om dom e svenska eller blattar, men snälla hitta en invandrare o fråga han hur det va o fly, varför...sätt er in i vissa personers situationer...
ni får ha d så bra grabbar...OCH JA JAG TYCKER DET ÄR FEL AV SVARTSKALLAR O GÖRA BROTT, ÄVEN SVENSKAR, men det beror på vad dom gör o varför...


MVH Svartskallen BOZ

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

BOZIC
115 Inlägg
8 februari 2008
#190
o jo föressten, X40Mackan, du borde minnas mig, har vart "Julgran" "Starter" flertalet ggr när du stått vid linjen för rejs, "KRIMINELL"???


haha smile ha d guld

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

BOZIC
115 Inlägg
8 februari 2008
#191
Sen har vi människor på "streetrace" som kostar staten pengar, måste skicka dit patruller...kostar fina pengar...sen har vi någon som kör 180 rejsar, smäcker en gammal man, dödar honom, smiter, då ska d läggas ner pengar på o sätta dit den bilen, undersöka brottsplats, betala ut försäkring för mannens död, brottsofferjouren, o satan o hans moster, sen ska den shommen som lyckades med detta sitte inne i 1 år för vållande till annans död, 1500 kr om dan för staten...
allt e för fan kriminellt, ALLT kostar pengar...va nöjda med vad ni har o gnäll inte om ni inte kan göra nått åt det, eller försöka..

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

265 Inlägg
8 februari 2008
#192
ah och om det är rasistiskt. vafan ska dom hit å göra  rånar.  skadar. våldtar svenska flickor.... dom kastar ut sina ungar från bakongen  dödar sina barn för att dom har knullat en svensk kille i sverige där dom bor. vad tror du inte det kostar..... ah  vi kör race å så men vi är ju inga arbets lösa folk som rejsar. vi har nog inte råd å trimma bilarna för flera hundra tusen på soz.? vi betalar ju iallafall  en del av ut rykningen
det jag menar är att inte bara släppa in invandrarna  dom ska ha bostad å jobb innan dom ens ska få komma in i landet  funkar inte bara å  ta in invandrarna så där som det går nu... ser ju skatter höjs vi svenskar får knapt ingenting av staten för att i ska klara oss.. men invandrarna får ju fan allt på en  å samma gång  bostad å soz pengar. finns inte äns bostäder till svenska folket.. då går det inte ta in svartingar....! fattar inte hur det funkar hur staten kan göra så?? själv tycker jag så här ska dom få komma in hit.. okey kom hit men gör nån av dom nått brott  så ska hela familjen straffas med indraget bidrag osv då kommer det ganarnterat att bli lungnare......

nu med 470 hk

Tyskstuk.se
630 Inlägg
8 februari 2008
#193
BoZiE skrev:
Sen har vi människor på "streetrace" som kostar staten pengar, måste skicka dit patruller...kostar fina pengar...sen har vi någon som kör 180 rejsar, smäcker en gammal man, dödar honom, smiter, då ska d läggas ner pengar på o sätta dit den bilen, undersöka brottsplats, betala ut försäkring för mannens död, brottsofferjouren, o satan o hans moster, sen ska den shommen som lyckades med detta sitte inne i 1 år för vållande till annans död, 1500 kr om dan för staten...
allt e för fan kriminellt, ALLT kostar pengar...va nöjda med vad ni har o gnäll inte om ni inte kan göra nått åt det, eller försöka..
Men om vi antar att det är en svensk kille som gör detta, då tar vu ju hand om _våra_ problem.
Hade det varit en invandrare, då hade vi fått lägga pengar på "andras" problem. Även om han är svensk eller ej så är det ju något fel på snubben. Och är det en invandrare så hade vi likaväl kunnat ta utvisat honom och ta in någon som verkligen behöver skydd i detta land, istället för någon får chansen till en ny chans i livet men sabbar den genom kriminella gärningar.


401 Inlägg
9 februari 2008
#194
camaro67 skrev:
c0nne skrev:
Nu har jag varit borta ett tag från Garaget pga olika anledningar men så kommer jag tillbaka nu och ser att inte mycket har förändrats...

Jag ser det som så här;

Vad spelar det för roll om det är svenska och utländska kriminella?
Det väsentliga i programmet är ju att det är brottsligheten som ska bekämpas!
Sluta dela in folkslag i sådana sammanhang, och istället dela in folk i kriminella och ej kriminella.
Vad spelar det för roll ifall de är från Sverige eller något annat land!
Är man kriminell så är man, oavsett vart man kommer ifrån.
Jo men om man gör som sverige och hjälper folk som har de jävligt i andra länder så betalas de tillbaks genom att de begår brott. Det är så fel som de kan bli. De som sitter inlåsta nu borde skickas hem på en gång istället för att sitta här och kosta pengar.
Ja det är helt självklart att folk ska ta sina straff!
Jag har inte sagt något annat heller, vad jag menade med mitt inlägg är att det spelar ingen roll ifall 80% av alla kriminella är invandrare eller om det nu skulle vara så att 80% av de kriminella var svenskar. Båda fall är kriminella och båda ska ta sitt straff, om det så nu än ska vara att de blir utvisade för att de inte kan sköta sig.
Efterlyst är inget program som går ut på att räkna vem som gjort vad utan att bekämpa brottsligheten oavsett vem som gjort det!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

2 126 Inlägg
9 februari 2008
#195
Jag tycker det är tragiskt att invandrare som välkomnas in i sverige tackar genom att ställa till en massa skit!
Att dom fortsätter med sina blodsstrider och stenkastande och allt vad det heter istället för att välkomna en ny start och en ny chans!!
Varför fortsätta ställa till en massa skit? Räcker det inte med att ni förstört era egna länder så ni måste fly hit? måste ni förstöra mitt land också?
Jag tycker att omedelbar utvisning skall gälla för dom som kommer hit och hittar på skit!

Kan man inte hantera demokrati och lagar och förordningar så har man inte i ett civiliserat land att göra!

Jag är varken rasist eller nazist utan vill bara värna om mitt land!


Fotograf
966 Inlägg
9 februari 2008
#196
Dra För Fan Inte Alla Över En Kam!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

2 126 Inlägg
9 februari 2008
#197
MickeTuncer skrev:
Dra För Fan Inte Alla Över En Kam!
Det gör jag inte heller det är bara dom som ställer till skit jag menar!
Har inget emot dom som sköter sig och gör sitt bästa för att smälta in!
Umgås mycket med invandrare som sköter sig, jobbar och sliter!

Tycker du skall läsa igenom vad jag skrev en gång till lite noggrannare denna gången tack!


VOLVO for life..
2 113 Inlägg
9 februari 2008
#198
you have a thousand students in this swedish school, how many are swedes?
- two

yikes
fan va vi skämmer ut oss..

Fotograf
966 Inlägg
9 februari 2008
#199
Big_JN skrev:
MickeTuncer skrev:
Dra För Fan Inte Alla Över En Kam!
Det gör jag inte heller det är bara dom som ställer till skit jag menar!
Har inget emot dom som sköter sig och gör sitt bästa för att smälta in!
Umgås mycket med invandrare som sköter sig, jobbar och sliter!

Tycker du skall läsa igenom vad jag skrev en gång till lite noggrannare denna gången tack!
Jag citerade inte d du hade skrivit utan jag skrev det till ALLA!!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
9 februari 2008
#200
richardoo290 skrev:
you have a thousand students in this swedish school, how many are swedes?
- two

yikes
fan va vi skämmer ut oss..
Hur och varför skämmer "vi/ni" ut "er/oss"

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se


Sök