12 april 2008
Trådstartare
Rolig läsning kanske?
Idag han jag inte med så mycket på just detaljerna men lite fick jag gjort iaf... Boxerade hem calibran idag från vinterförvaringen. Lite komisk resa... För de första så är istort sett hela inredningen utriven så jag hade inga säten att sitta på. Ratten är bortplockad och jag hittar inte mutterjäveln som jag trodde jag la kvar i calibran. Så jag tröck bara dit ratten o hoppades på de bästa... De började fint iaf... Kom ut ur garaget.. När vi sen skulle starta så blir de ju ett knyck när linan spänns och de var jag inte med på så jag tappa balansen och ramla bakåt i bilen och satt där i en rullande bil med en lös ratt i näven.. Panikslagen försökte jag få dit ratten igen. Jag hade ju ingen kontakt med föraren i andra bilen så jag kunde inte säga åt honom att stanna. Men jag fick dit ratten innan jag skulle börja svänga iallafall. Resten av resan gick bra men väldigt sakta pga att jag inte hade en åtsittande ratt... 3km på 20min... Hehe okej kanske lite att ta i men de var nog inte långt ifrån.
Det jag han med idag... Slipad och spacklad... Spacklet började härda lite för tidigt så därför ser de ut som de gör.
Senast redigerat av Syyhn (12 april 2008)
/// SyyHn