ok. fan de är jälvigt snygga de där fälgarna! nä men pallar inte köpa fälgar som kostar 12k med dålig kvalité. nånn som vet om 18tum är för mkt för en ctr ?
någon som vet om 18" är för mycket för en CTR. tänkte på kör egenskaperna osv. ?
Jag tror inte at de ska vara några problem. De borde ju nästan sitta något sånt orginal. Men 18" Funkar nog bra
18" blir nog snyggt men kommer förstöra prestandan. Honda är ju inga vridmoment monster, är som min Clio.. 15" perfekt, 17" nästan slött men mycket snyggare!
någon som vet om 18" är för mycket för en CTR. tänkte på kör egenskaperna osv. ?
Jag tror inte at de ska vara några problem. De borde ju nästan sitta något sånt orginal. Men 18" Funkar nog bra
18" blir nog snyggt men kommer förstöra prestandan. Honda är ju inga vridmoment monster, är som min Clio.. 15" perfekt, 17" nästan slött men mycket snyggare!
Men 15" lär väll inte gå att få på. De sitter väll förstora bromsar på? Vet iaf att de inte går att ha mindre än 16" på v70 eftersom att oken ta i fälgen. Så jag tycker de borde vara minst lika stora bromsar på en civic