jo.. satan.. kul att höra alla sorters bilar men dock roligast med volvo.. hehe.. funderar på chip och 0.8 laddtryck.. hade vart skoj! laddar 0.5 bar nu..
Race för faaan!
Någon som vet om någon som gör under 6 sek.. måste väl ha en bit över 300 hk.. då..
me min V70 tar det ca 10 sekunder... o me min orginala 855 t5 så går d la på en 7.4 lr ngt.. men kommer ändras snarast..
_____Kommentera min andra bil ''skuggan86''_____
glöm inte att köpa bränsle pump o nya spridare då.. annars e d inget kul o köra när du drar platan i golvet.. då liksom läger bilen av i typ en halv sekund.. blir ett ryck.,.. skit störande
Senast redigerat av Volvo_racing_no1 (31 mars 2006)
6,8 sek med min mondeo st220, ska göra det på 7,5 enligt fabrik
Mmm, undrar hur folk mäter sina tider. Räknar du innantill eller? Tror et är omöjligt att komma så långt under fabrikstider. Testa och mäta med en g-tech eller nåt...
Mmm, undrar hur folk mäter sina tider. Räknar du innantill eller? Tror et är omöjligt att komma så långt under fabrikstider. Testa och mäta med en g-tech eller nåt...
Min Saab skulle göra på 7.5 o gjorde 6.93 enligt G-Tech.
Kanske dax att döpa om den till 182? 1=serien 8=antalet cylindrar 2= antal dörrar Vet att det inte stämmer på vissa 760 som fick 4cyl turbo istället för RPV-sexan. Men men en kul grej, polarn kallade sin Volvo V8 för 285 (orginal 245)
Klockade min 740 GL förut idag, 14 sekunder blankt. Sitter en B230F på 113 hk i den så hur man lyckas få 14,3 med en GLE som har nästan 20 hästar mer förstår jag inte, isåfall varvar man ju för lite
hmm...det diffar väldigt mycket tycker jag. Hela grejen med g-tech är att man ska mäta många tider, slå ihop dom och sedan få fram en snitt-tid. Lutar den för mycket så kan man lätt få fram tider både åt det bättre- och det sämre hållet.
Mätte du 0-60mph eller 0-100 km/h? För det finns en viss skillnad liksom
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)