Att köpa en supercharger och annat godis är inte så billigt; men ibland nödvändigt Vart skulle du jobba på deltid (mån-sön, 6 timmar om dagen) om du ville samla ihop skapligt med riksdaler för att ha råd att krydda bilen?
jobba heltid är ju en fördel om man vill dra in lite stålar.. fast har sett att det är ju väldigt populärt att bli bratt i stockholm då behöver man ju inte göra något alls ju..
43 tusen för jobba på ett Ica lager som ett Hån.. i fall det är sant är det svinigt betalt.. kanske man skulle sadla om till Lagerarbetare verkar ju jävligt gynnande..
jobba heltid är ju en fördel om man vill dra in lite stålar.. fast har sett att det är ju väldigt populärt att bli bratt i stockholm då behöver man ju inte göra något alls ju..
vad är bratt för nått? "skapligt" beror ju på vad man själv tycker jag skulle nog aldrig komma ut till min nivå för "skapligt" på deltid men köra budbil borde väll kunna ge en inkomst och det borde finnas såna jobb sthlm..
Har själv jobbat inom lager och det var inte ovanligt att jag låg på 30 papp före skatt, men några år senare när kroppen började ta stryk var det definitivt inte värt det!