3234
Sök

Att jobba deltid och få skapligt betalt?

576 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Att köpa en supercharger och annat godis är inte så billigt; men ibland nödvändigt smile
Vart skulle du jobba på deltid (mån-sön, 6 timmar om dagen) om du ville samla ihop skapligt med riksdaler för att ha råd att krydda bilen?

Väghyvel
252 Inlägg
4 februari 2008
jobba heltid är ju en fördel om man vill dra in lite stålar.. fast har sett att det är ju väldigt populärt att bli bratt i stockholm då behöver man ju inte göra något alls ju..

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 februari 2008
ta nåt me transport, att köra bil fram o tillbaka tjänar mer än att utbilda sig för att lära barn att läsa och räkna...

230 Inlägg
4 februari 2008
Mortalis skrev:
ta nåt me transport, att köra bil fram o tillbaka tjänar mer än att utbilda sig för att lära barn att läsa och räkna...

Sant men sjukt egentligen på alla sätt!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 februari 2008
heh ja jo de va själva meningen att lyfta fram hur sjukt de e wink

2 126 Inlägg
4 februari 2008
Fan brorsan jobbar på ICA lagret i HBG och hade 43 papp i lön innan skatt, han jobbar som lagerarbetare och kör truck! Ett jävla svin e han! wink

576 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Något arbete för de unga oerfarna jobbvis, som inte kräver ett super-CV?

529 Inlägg
4 februari 2008
43 tusen för jobba  på ett Ica lager som ett  Hån.. i fall det är sant är det svinigt betalt.. kanske man skulle sadla om till  Lagerarbetare verkar ju jävligt gynnande..

Volvo fore life :)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
4 februari 2008
Big_JN skrev:
Fan brorsan jobbar på ICA lagret i HBG och hade 43 papp i lön innan skatt, han jobbar som lagerarbetare och kör truck! Ett jävla svin e han! wink

inte en chans

Vw trimmare
2 995 Inlägg
4 februari 2008
joel_h skrev:
jobba heltid är ju en fördel om man vill dra in lite stålar.. fast har sett att det är ju väldigt populärt att bli bratt i stockholm då behöver man ju inte göra något alls ju..

vad är bratt för nått? "skapligt" beror ju på vad man själv tycker jag skulle nog aldrig komma ut till min nivå för "skapligt" på deltid men köra budbil borde väll kunna ge en inkomst och det borde finnas såna jobb sthlm..

321 Inlägg
4 februari 2008
Big_JN skrev:

Natt och 70 timmars arbetsvecka då?

1 833 Inlägg
4 februari 2008
Köra budbil/lastbil
Jobba nätter nånstans.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Flygplans bogserare
103 Inlägg
4 februari 2008
Jobba i norge!!!!!!!!!

28 Inlägg
4 februari 2008
maximus skrev:
Big_JN skrev:

inte en chans

Jodå, jobbar själv deltid där. Under sommaren jobbade jag 5-6 dagar i veckan där (inkl lör-sön) och fick ut 26k efter skatt. Så visst är det möjligt. wink

2 126 Inlägg
4 februari 2008
maximus skrev:
Big_JN skrev:

inte en chans

Jo det är sant!! Han jobbar på fryslagret samt så jobbar han skift!!!

341 Inlägg
4 februari 2008
Big_JN skrev:
maximus skrev:
Big_JN skrev:

inte en chans

Jo det är sant!! Han jobbar på fryslagret samt så jobbar han skift!!!

Jobbar själv på ICA i Helsingborg. Det finns folk som kommer upp i 180Kr/h i frysen på ackord......

8 883 Inlägg
4 februari 2008
Daytrading kanske

Fotograf på tierpidag.se

576 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Någon med erfarenhet av telemarketing?

Fukttekniker
100 Inlägg
4 februari 2008
Big_JN skrev:

Måste vara 43k/år isf! cool Mer är inte ett sånt jobb värt!

764 Inlägg
4 februari 2008
Har själv jobbat inom lager och det var inte ovanligt att jag låg på 30 papp före skatt, men några år senare när kroppen började ta stryk var det definitivt inte värt det!

TeQuilla

Sök