3812
Sök

Inför: Miniträffen innan Skåne Crazy Touren 2008. Helsingborg 31/5

36 Inlägg
9 februari 2008
#81
Digital_Kicker skrev:
Jolle87 skrev:
Jag tycker det bara är folk som ska med på skåne touren som får komma, Eller är det bara jag som tycker det hehe?
Det är ju inför Skåne Touren, oh då är det bara dom som ska med som kommer.
Men som ovanstående skrev, det kommer säkert fler bilar som ej ska med på touren, och det är inget vi kan göra åt. Men vi får försöka att ställa oss på ett ställe, typ sammla ihop dom som ska på touren, så vi kan träffas.
Vi kan juh alltid ställa bilarna i en cirkel och sammlas inuti den då kommer inga utomstående in wink
skämt o sido, tycker det skla bli jätte trevligt iaf att träffas och lära känna lite nytt folk.


31 Inlägg
10 februari 2008
#82
SuzyQ skrev:
Digital_Kicker skrev:
Jolle87 skrev:
Jag tycker det bara är folk som ska med på skåne touren som får komma, Eller är det bara jag som tycker det hehe?
Det är ju inför Skåne Touren, oh då är det bara dom som ska med som kommer.
Men som ovanstående skrev, det kommer säkert fler bilar som ej ska med på touren, och det är inget vi kan göra åt. Men vi får försöka att ställa oss på ett ställe, typ sammla ihop dom som ska på touren, så vi kan träffas.
Vi kan juh alltid ställa bilarna i en cirkel och sammlas inuti den då kommer inga utomstående in wink
skämt o sido, tycker det skla bli jätte trevligt iaf att träffas och lära känna lite nytt folk.
Snacka om STOR cirkel de då tongue

Elektriker
1 138 Inlägg
10 februari 2008
#83
Digital_Kicker skrev:
någon som är skicklig med en kamera? Foto/film?
Tjenixen jag har en digital systemkamera och jag ställer gärna upp som en andra kameraman om ni vill..smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#84
daajvid skrev:
Digital_Kicker skrev:
någon som är skicklig med en kamera? Foto/film?
Tjenixen jag har en digital systemkamera och jag ställer gärna upp som en andra kameraman om ni vill..smile
låter härligt!

3 722 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#85
lappen83 skrev:
Digital_Kicker skrev:
Jolle87 skrev:
Jag tycker det bara är folk som ska med på skåne touren som får komma, Eller är det bara jag som tycker det hehe?
Det är ju inför Skåne Touren, oh då är det bara dom som ska med som kommer.
Men som ovanstående skrev, det kommer säkert fler bilar som ej ska med på touren, och det är inget vi kan göra åt. Men vi får försöka att ställa oss på ett ställe, typ sammla ihop dom som ska på touren, så vi kan träffas.
åter som en utmärkt ide.. men ta då någon dag i föväg och snacka om vart på väla det blir en sammlingspunkt då, så kommer de ng lösa sig tror jag..
Ja välas parkering är stor som bara den! tror vi får plats smile. annars har vi ju andra sidan vid El-giganten m.m

31 Inlägg
10 februari 2008
#86
Digital_Kicker skrev:
lappen83 skrev:
Digital_Kicker skrev:

Det är ju inför Skåne Touren, oh då är det bara dom som ska med som kommer.
Men som ovanstående skrev, det kommer säkert fler bilar som ej ska med på touren, och det är inget vi kan göra åt. Men vi får försöka att ställa oss på ett ställe, typ sammla ihop dom som ska på touren, så vi kan träffas.
åter som en utmärkt ide.. men ta då någon dag i föväg och snacka om vart på väla det blir en sammlingspunkt då, så kommer de ng lösa sig tror jag..
Ja välas parkering är stor som bara den! tror vi får plats smile. annars har vi ju andra sidan vid El-giganten m.m
Jo de e sant de juh... tongue skulle va lite skumt om vi inte skulle få plats pga för många bilar

3 722 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#87
Ja precis! Annars finns det många andra mötesplatser vi kan välja på!. men det behövs nog inte, smile

31 Inlägg
10 februari 2008
#88
Digital_Kicker skrev:
Ja precis! Annars finns det många andra mötesplatser vi kan välja på!. men det behövs nog inte, smile
De tror inte ja heller vi behöver oroa oss för. Nedräkningen har börjat.. tongue

3 722 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#89
Efter mötet som kommer ske om Touren och listan blivit rensad på dom som ej är kvalificerade att åka med. Så ska jag snacka med Kajlie om vi kan få det antalet SKÅNE TOUREN dekaler som vi blir på denna träffen. Så att vi kan få på dom till träffen.

1 585 Inlägg
10 februari 2008
#90
Låter som en bra idé Digital_Kicker:)

Billjudsbyggare
105 Inlägg
10 februari 2008
#91
Andra sidan vid elgiganten och max är bättre om någon vill besöka max och äta eller gå på toalett , folk brukar samlas där innan racen börjar.

M.V.H Dub Mag

3 722 Inlägg
10 februari 2008
Trådstartare
#92
Dub Mag skrev:
Andra sidan vid elgiganten och max är bättre om någon vill besöka max och äta eller gå på toalett , folk brukar samlas där innan racen börjar.
Ja precis! + att Max är bättre än Mcdonalds! smile smile

1 585 Inlägg
11 februari 2008
#93
mm max är mycket bättre än Mcdonalds hehe;)

3 722 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
#94
går lite segt med intresserade! Sätter gränsen från 40 till 30 då!

31 Inlägg
12 februari 2008
#95
ok. tycker att de spelar ingen roll men e de inte så många som e intresserade så går de göra så.. hoppas bara de kommer iaf 30 då..  skulle va lite tråkigt om de bara kom ett par stycken..

Kör med audi :P
53 Inlägg
12 februari 2008
#96
ja tror faktiskt att det kommer att komma en del bilar vi får iaf hoppas på det.  men det låter som en bra ide att samla oss som ska på skånetouren så vi är lite vid sidan om dem andra... hur blir det med dekalerna får vi dem på träffen eller på touren? föresten när ska ni ha mötet så man får se om man blir kvar på touren... Hoppas man blir det smile... det börjar närma sig träffen nu killar och tjejer smile

man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P

3 722 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
#97
Meningen med träffen är för att träffas inför touren. Mötet är nu den 16. Efter det får vi se hur det blir med deltagarna. Jag ska hämta dekalerna nu under denna veckan. Så alla som ska med på touren och kommer på träffen får sin dekal är det tänkt!

Civilekonom
135 Inlägg
12 februari 2008
#98
jag kommer om det blir så att ja får följa med på touren...


3 722 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
#99
ekke83 skrev:
jag kommer om det blir så att ja får följa med på touren...
ok! Du lär väl inte få några problem att följa med på touren med din bil?? Skriver iaf upp dig på träff listan!!

Civilekonom
135 Inlägg
12 februari 2008
#100
Digital_Kicker skrev:
ekke83 skrev:
jag kommer om det blir så att ja får följa med på touren...
ok! Du lär väl inte få några problem att följa med på touren med din bil?? Skriver iaf upp dig på träff listan!!
tänkte mest om jag hinner återanmäla mig innan alla platser är fyllda eller hur det nu blir...



Sök