2494
Sök

SÖKER en person här på garaget heter han Dee_HK

41 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
är det någon som känner han eller vet vem han är får ni gärna höra av er behöver få tag på den killen MVH Johan (skulle vara en stor tjänst)

hallå.! kolla www.stallverketracing.se :)

Fortare än kvickt
241 Inlägg
4 februari 2008
ska du vara stygg mot honom eller? ^^

Akta lacken pappskalle!

2 283 Inlägg
4 februari 2008
Varför få itag på honom?

R.I.P. Michael Jackson!

SQ
1 343 Inlägg
4 februari 2008
han fråga väll inte va de gäller? utan är de någon som känner honom... håll tråden till ämnet.. blir inte så mkt struntprat smile

Ljudnörd!

41 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
han som byggde min bil glömde skicka med låshylsan till låsmuttrarna tilld en ägaren jag köpte bilen av sen skrev Dee_HK att han kände killen som byggde bilen och skulle fixa hylsan sen sa han att han hade gjort det och bad mig skicka adress men sedan dess har han inte vart inne på garaget så känns lite otrevligt..att en morgon när man kommer ut e fälgarna borta fast står i garaget och ej på den angivna adressen så e lungt nu men inte till sommaren så är det nån som vet så hör gärna av er..vore bra om jag fick låshylsan MVH Johan

NoFuckNoRide
474 Inlägg
4 februari 2008
Fram med vinkelslipen johan wink köpa nya fälgar roll

Sug Performance Club

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 februari 2008
då brukar gå slå dit en lite mindre hylsa sen bänna som fan så lossnar dom
egen erfarenhet big_smile

Sideways.nu
873 Inlägg
4 februari 2008
Provat sökfunktionen?

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
4 februari 2008
precis som föregående talare. hylsa hammare eller mindre slägga big_smile

Team-Adolfsson skrev:

41 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
är ju det om den blir rundad.. finsn ju inag runda hylsor så då blire lite svårt för dom har ju suttit där i 3år tror jag det e nu så tror dom sitter ganska hårt med.och sök funktionen vist jag ahr kollat upp han o vet var han bor men är en bit att åka och tänkte ta det smidigaste vägen.men ivärstafall får man väl åka neråt. ///johan

1 878 Inlägg
5 februari 2008
psilo skrev:
precis som föregående talare. hylsa hammare eller mindre slägga big_smile

Team-Adolfsson skrev:

funkar alltid! gj gjorde det själv. hade oxå runda låsbultar. men att slå dit en mindre funkade lika bra. sen iväg o köpa nya smile

41 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
men min är inte rund men den kan bli det är det som e problemet

658 Inlägg
5 februari 2008
_johansvensson_ skrev:
är ju det om den blir rundad.. finsn ju inag runda hylsor så då blire lite svårt för dom har ju suttit där i 3år tror jag det e nu så tror dom sitter ganska hårt med.och sök funktionen vist jag ahr kollat upp han o vet var han bor men är en bit att åka och tänkte ta det smidigaste vägen.men ivärstafall får man väl åka neråt. ///johan

Men om du vet vad han heter och var han bor lär det inte vara så svårt att få tag i ett telefonnummer och ringa?

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

1 163 Inlägg
5 februari 2008
Hallao problem me låsmuttrar? hade jag med... hur ser själva muttern ut? sj hade ja en mutter med 3 hål på olika ställen.. så tog jag 3 Don å bankade in sendan vred runt allt .. som tur var fick jag loss en mutter sedan knäcktes donen.. men av den muttern gjorde ja mitt egna verktyg med hjälp av en vanlig hylsa , sedan kapade ja donen t kort längd  å sedan svetsade fast dem.. detta fungerade mkt bra fick loss alla muttrar å bestämmde mej för att aldrig ha låsmuttrar igen .. d e skit så länge man inte håller reda på verktygen tongue .. ha d bra! hoppas du lyckas få loss muttrarna. skulle inga tricks funka finns bara en lösning ... svetsa fast en hylsa å vrida loss .. men du riskerar dina fälgar å få va säker p åatt du kommer bränna dom hmm

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

33 Inlägg
5 februari 2008
enklast är att svetsa på en bult på låshylsan och sen lossa på den. Gör vi på jobbet.

1337
1 343 Inlägg
7 februari 2008
Jag tror inte han var ute efter att få en massa förslag och lösningar på hur han ska få av låsbulten utan han ville få tag på en kille.
Så om ni inte känner honom så behöver ni ju inte skriva.
Det kanske kommer en dag då han inser att han inte kommer få tag på den bortsprungna killen och då kanske han ändrar sin fråga till hur man får bort bultarna. men tills den dagen kan man väl hålla sig till ämnet?

I'm not a fighter, I'm a lover!

9 Inlägg
19 februari 2008
Usch, känner igen mig i sån skit. Jobbar me att byta däck.

I vissa extrema fall när kunder slarvat bort sina låsbultar, och inga andra medel funkat, så har vi helt enkelt fått ta ett rör med ett innermått som motsvarar bultens yttermått, och svetsa fast röret på bulten på insidan utav röret, (Röret ska inte va så långt, 3-5cm högst). sedan använda rörtång! Funkar alltid smile

Sök