i grunden så är det en 9000 AERO front som jag har tagit bort underdelen av och klistrad dit en ford underdel på istället..
aha..jäklit snyggt blev det. Letar faktiskt efter en front som passar 9000 och ser liknande ut. Alltså ett lite större hål i mitten där så en intercooler syns.
i grunden så är det en 9000 AERO front som jag har tagit bort underdelen av och klistrad dit en ford underdel på istället..
aha..jäklit snyggt blev det. Letar faktiskt efter en front som passar 9000 och ser liknande ut. Alltså ett lite större hål i mitten där så en intercooler syns.
tyvärr så i dagens läge så är nog det enda att göra är att bygga en själv, finns riktigt kasst med grejor till just 9000.. sorgligt men sant.
tyvärr så i dagens läge så är nog det enda att göra är att bygga en själv, finns riktigt kasst med grejor till just 9000.. sorgligt men sant.
aa får väl ta o gö det ngn gång, jäklit synd de ja...
det som finns att göra är att montera nya intercoolern och tryckrören.. fixa sidokjolarna och bakspoilern sen blir det lackering.. det kommer säkert bli mer pyssel..
jorå så att... godmorgon.. har inte riktigt bestämt mig än vilken färg det blir, men imorrn så blir det start av bilen för första gången iår och en liten tvätt.
det blev ingen uppstart idag då lilla jag hade glömt batteriet som jag tog med och skulle ladda på jobbet.."Bajs"!
men.. jag och GT40 har fixat lite iaf, svetsat ihop tryckrör och intercooler (Tack GT40) och applicerat dessa på bilen. har även monterat dom nya bussningarna som beställdes, har klistrat klädsel i reservhjulsbaljan och bagageutrymmet..
urkapning för oljeslangarnas skull..
blev ju udda och fin, kyler förhoppningsviss bättre än den gamla som saknade invändiga kylsflänsar..
insugstempgivaren ska sitta där.
jaaa?
ser bättre och bättre ut nu för var dag som går..
notera vinkeln på ena gaveln..
nya tryckröret.. kommer sitta dubbla original bosch AV där senare..
den nyklädda baljan och som ni ser så sitter det inget batteri för det står och laddas på jobbet "Gnark""