Tjena. min ena dämpare gav med sig igår, så nu e ja på jakt efter nya dämpare runt om med sänkning. Har ni ngn sida där man kan köpa billiga väghållningssatser ? bilen ja har är en BMW e34.
Tycker mig ha läst att ingen är väldigt missnöjd med deras grejer. Har dock nåt slags minne av att nån hade kört slut på dämparna eller nåt sånt.. riktig hårdkörare som skaffade värre grejer istället.
Men tar väl ett par år ändå innan man märker om grejerna är bra eller dåliga rent kvalitetsmässigt?
Min kompis & jag har GE båda 2, vi är nöjda som fan, men hans packningar gick åt helvete. När han berätta det för GE så skickade dom upp nya dämpare åt honom till en struntsumma
ja tackar för alla svar. De blir att beställa nu så fort pengarna kommer. om ngn e intresserad av att köpa en baslåda med steg och kablage, lr en SonyEricsson K800i,lr min gammla ljuddämpare. PM'a mej då.
Tjena. min ena dämpare gav med sig igår, så nu e ja på jakt efter nya dämpare runt om med sänkning. Har ni ngn sida där man kan köpa billiga väghållningssatser ? bilen ja har är en BMW e34.
om det är till sedanen du har på bilden så har Forza Jamex väghållningskit. som passar 518/520 Sedan rek.pris 4695:- sänker 40mm
hör av dig till dom eller närmaste återförsäljare..