3198
Sök

Volvo Eller Saab???

553 Inlägg
7 februari 2008
Fotografen_Micke skrev:
Men se då på en 740/745a, Hur fyrkantig är den inte?! En exakt kopia av en skokartong!

LÅS TRÅDEN!

Det är det fyrkantiga som är skönheten i dem wink plus den rusande motorn.. Gillar faktiskt 740 tongue och som sagt, mycket hellre än saab

110 Inlägg
7 februari 2008
volvo!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
Fotografen_Micke skrev:
Men se då på en 740/745a, Hur fyrkantig är den inte?! En exakt kopia av en skokartong!

LÅS TRÅDEN!

Kolla saab's instrumentbrädor, säger bara HAHA plattarsel  big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
7 februari 2008
Chrill27 skrev:
Fotografen_Micke skrev:

LÅS TRÅDEN!

Det är det fyrkantiga som är skönheten i dem wink plus den rusande motorn.. Gillar faktiskt 740 tongue och som sagt, mycket hellre än saab

Den ända bilen som är snygg som är fyrkantig i designen är väl ändå Lamborghini Countach LP400S!

Avstängd
653 Inlägg
7 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
Fotografen_Micke skrev:

LÅS TRÅDEN!

men snälla vän.... sluta, det kmr ingen vart, okej, saabs instrumentbrädor har varit tråkiga länge, men volvos är precis lika fula (o då har vi inte talat om hur kantiga) så det är ingen mening att hålla på o diskutera.

Jag har rätt i vad jag än säger.

553 Inlägg
7 februari 2008
Fotografen_Micke skrev:
Chrill27 skrev:
Fotografen_Micke skrev:

LÅS TRÅDEN!

Den ända bilen som är snygg som är fyrkantig i designen är väl ändå Lamborghini Countach LP400S!

Sant, och volvo 740 wink

7 100 Inlägg
7 februari 2008
saab smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
7 februari 2008
Så barnsliga, bråkar över bilmärken..

Lås tråden, sånna här trådar är löjliga.. Onödiga också.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
airflow skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Fotografen_Micke skrev:

LÅS TRÅDEN!

men snälla vän.... sluta, det kmr ingen vart, okej, saabs instrumentbrädor har varit tråkiga länge, men volvos är precis lika fula (o då har vi inte talat om hur kantiga) så det är ingen mening att hålla på o diskutera.

Volvo vet hur man byter panel iaf...saab verkar lite efterblivna på den fronten..

Avstängd
653 Inlägg
7 februari 2008
oj, aha, nu fattar jag big_smile vi ska alltså låsa tråden ?  okej.

Volvo: ful, slö, omodern, bonnig,  låter illa med den stora hö-fläkten, samma sak som o ha ett kylskåp/skokartong med 4 hjul och några skiiitstora rutor tongue  hahaha. OBS. detta berör bara volvo 240, 740 m.m, alltså inte dem modellerna som kom efter 745 o det roll inget fel på modernare volvos.

(är ingen totalt volvohatande idiot, skriver mest så här bara för o jävlas med dem helt volvofrälsta och för att låsa tråden, så ge fan i o sätta massa ettor på bilen pga. mej som person)
Senast redigerat av airflow (7 februari 2008)

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
7 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
airflow skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Volvo vet hur man byter panel iaf...saab verkar lite efterblivna på den fronten..

Varför byta något som är omtyckt!?

20 Inlägg
7 februari 2008
torpis skrev:
Jag som hört att BMW är bäst....

Det hörde jag också!

Avstängd
1 266 Inlägg
7 februari 2008
airflow skrev:

Volvo: ful, slö, omodern, bonnig,  låter illa med den stora hö-fläkten, samma sak som o ha ett kylskåp/skokartong med 4 hjul och några skiiitstora rutor tongue  hahaha. OBS. detta berör bara volvo 240, 740 m.m, alltså inte dem modellerna som kom efter 745 o det roll inget fel på modernare volvos.

(är ingen totalt volvohatande idiot, skriver mest så här bara för o jävlas med dem helt volvofrälsta och för att låsa tråden, så ge fan i o sätta massa ettor på bilen pga. mej som person)

hö fläkten kan man koppa ur om man vill, kolla på saab95 då ? Riktigt sexig bil det smile

6 Inlägg
7 februari 2008
VOLVO =Omodern skokartong som skakar och bullrar, inte sköna nackskydd heller känns ungefär lika sköna som en sten :S 240 måste man dessutom dra ut choken på mitt i sommar ;S;S;S
Senast redigerat av v4fredde (7 februari 2008)

Meister
6 763 Inlägg
7 februari 2008
MilleN skrev:
Evighetsdiskussion. Vill egentligen låsa i förebyggande syfte och påpeka att alla har olika smak men vi kan väl ge det ett försök, undvik pajkastning wink

Har egentligen ingen åsikt då jag inte gillar något av märkena, men hade mycket hellre köpt en SAAB än en Volvo i alla fall.

Du skulle ha låst den förut.. De går inte med sånna här trådar.. Lås nu mad

Avstängd
653 Inlägg
7 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
airflow skrev:

hö fläkten kan man koppa ur om man vill, kolla på saab95 då ? Riktigt sexig bil det smile

haha jag är inget stort "fan" av saab95 heller, gillar inte gamla bilar överhuvudtaget, undantagen är ju jänkare då wink

7 120 Inlägg
7 februari 2008
Saab här smile Gillar inte volvo's bonniga image tongue

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
7 februari 2008
Volvo är till för bönder och fjortisraggare!

6 Inlägg
102 Inlägg
7 februari 2008
svetsa ihop en halv saab och en halv volvo så är problemet löst?

Sök