Nej. Nej. Nej. Och ja, eftersom det är en volymbil är jag löjlig. Säger det innan nån annan hinner, för jag har hört det tusentals ggr.
Finns några få som jag erbjutt att köra.
Kompis 1. Jobbar som lastbilchaffis, kör biltranssport o har kört mer lr mindre alla på marknaden förekommande bilar, många direkt från bandet. litar på honom, och han har ekonomi för att ge mig en ny bil t.o.m om det vore så.
Kompis 2. Provde 855 T5;an en gång. Vill inte köra mina andra bilar efter det
Litar på honom också för han är så försiktig så han vill inte köra andras bilar.
Farsan. Har hjäpt mig alldeles för mycket med mina bilar, och tar frivillgt på sig att skruva om dom står, även om inte ens jag är närvarande. Han har dels också ägt/brukat dyare/värre/finare bilar än jag hittils har ägt.
Morsan. Ville provköra en gång, sen va det bra så
anledningen då. Helt enkelt för att de flesta som har frågat har jag vetat om inte har haft kunskap/vilja/ekonomi till att laga/ersätta om nått gått fel. Sen finns det ju dom som vill provköra men ja sagt nej till för att jag vet att dom helt enkelt inte kan köra ordentligt lr ens trafiksäkert. Dom brukar oftast bli sura också när man säger nej, men enbart deras förlust.
Vill helt enkelt inte laga/ersätta mina egna grejer efter att andra kört sönder det. Just därför lånar jag själv nästan aldrig nån annan än morsan/farsans/komps 1 o 2;s bilar. Sällan jag behövt det heller för den delen. Bara några få ggr när mina egna bilar stått, och då bara för kortare turer för att hämta reservdelar typ.