3510
Sök

PhotoShoppat: Här kan du lägga in dina PhotoShoppade bilar

Grafisk Designer
220 Inlägg
19 april 2012
Audi A6 jag satt o fixa lite med häromdan smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/65/64686/64686-6023031123d287293234c73708887f7f.jpg

Emil Svensson
V70R -04
Grundare av
facebook.se/breakinnecksdaily

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
19 april 2012
figge_stunter skrev:
Blir ju grym! Synd bara att du gjort svart så man inte ser "nederdelen" utav däcken.
Det enda som jag inte gillade riktigt va att det är mer camber fram än bak? tongue
Annars har du löst det snyggt med bakrutan osv smile

tack, tror den kan bli ganska grym. Däcken/fälgarna kommer bytas ut och det kommer helt ny bakgrund men jag brukar ta och måla över bakgrunden och slänga på några provisoriska fälgar medans jag gör andra saker. Den kanske hamnar i soptunnan eller så blir den ganska fet, jag får se haha.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 april 2012
Stoner_fuzz skrev:
tack, tror den kan bli ganska grym. Däcken/fälgarna kommer bytas ut och det kommer helt ny bakgrund men jag brukar ta och måla över bakgrunden och slänga på några provisoriska fälgar medans jag gör andra saker. Den kanske hamnar i soptunnan eller så blir den ganska fet, jag får se haha.

Jag tycker den va fet med dom fälgarna! smile Är det Bbs rs? smile
Jag tror den kommer bli tokfet, så släng den inte om du tröttnar, släng upp den isf! smile

fonziebear skrev:
Audi A6 jag satt o fixa lite med häromdan.

Kommer bli fet om du fixar den så som på bilden! smile
Jag har annars ett fälgfärslad till dig som jag tror kan bli saatans snyggt Rotiform DUE eller Rotiform BLQ smile
Men det va snyggt så som du hade gjort det också, bara jag som har en förkärlek för rotiform wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Photoshoppande tant
343 Inlägg
19 april 2012
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

Men jag tycker det är väldigt dåligt med kommentarer på bilar som kommer upp här, tror säkerligen att det hade kommit upp fler bidrag samt bättre bidrag eftersom man får tips om vad man kan göra bättre eller vad man har gjort bra osv...
Någon annan som håller med och också vill ha kritik på sina bilder? smile

Tror att alla vill ha kritik på sina bilder...för man tröttnar på att göra nåt annars. OM man nu lägger både positiva och negativa, annars tröttnar man ganska fort iaf. hmm

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 april 2012
Bizzan skrev:
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

Men jag tycker det är väldigt dåligt med kommentarer på bilar som kommer upp här, tror säkerligen att det hade kommit upp fler bidrag samt bättre bidrag eftersom man får tips om vad man kan göra bättre eller vad man har gjort bra osv...

Tror att alla vill ha kritik på sina bilder...för man tröttnar på att göra nåt annars. OM man nu lägger både positiva och negativa, annars tröttnar man ganska fort iaf. hmm

Jo det är just det jag menar, man förbättras ju genom att få "posetivt menad" negativ kritik, och man växer ju genom att få posetiv kritik! (och jag menar självförtroendet inget annat...) haha!

Så jag tycker det är dags att alla försöker komma med kritik, så att folk kan få upp gnistan igen för photoshopandet! smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

484 Inlägg
20 april 2012
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

Ja klart man vill höra vad andra tycker så länge det är konstruktiv kritik smile

Har laddat upp en hög med bilder några sidor bakåt :>

Föddes till att älska Volvo.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
20 april 2012
sterge skrev:
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

Ja klart man vill höra vad andra tycker så länge det är konstruktiv kritik smile

Precis! Ska ta en titt, har ju också laddat upp endel bilder... Osmile wink

Börjar med audin:
Va inte så mycket gjort på den va jag kunde se (?)
Tyckte du hade gjort skuggan på ic;n lite väl mörk längst upp, snyggt med fälgkanterna trots att det är en liten mitt på framfälgen, och på det vänstra lilla röret från intercoolern så tycker jag du kunde gjort skugga längst ut på röret och gjort det lite längre så man inte såg den blå "muffen", annars tycker jag att det du gjort ser riktigt bra ut! smile

BMW´n:
Här kan kan jag itne direkt hitta några fel, det som jag däremot hade tyckt varit riktigt snyggt är om du hade gjort tonade rutor ända fram. Men det ser riktigt bra ut iaf!! smile
Ett tips på hur iaf jag brukar göra för att få samma nyans på rutorna är att jag tar den orginal-otonade rutan mörkar ner den så som jag vill ha den, sen gör ett nytt lager med den, drar över den över den andra rutan och sen tar bort det som är överflödigt... smile

Mercan:
Slammed!! big_smile
Tycker du kunde gjort skugga längst upp på fälgarna eftersom det är tuck på dom, samma gäller intercoolern, eftersom ljuset verkar komma snett ovanifrån från förarsidan så borde det va skugga på sidan eftersom fronten är utanför ICn om du fattar hur jag menar?
Grillen kunde haft lite reflektioner/skuggor i sig tycker jag, men annars har du fått till grillen riktigt snyggt!
Annars kunde jag inte hitta några fel eller något som du kunde förbättra! smile
Såg iaf bra ut smile

Golfen:
Denna gillar jag verkligen stuket på! Finns nog inget att klaga på vad jag kan se, förutom att han har rostiga fälgar yikes!!! haha Riktigt rått stuk iaf! smile

Volvon:
Helt klart udda och stack verkligen ut när du hade denna som bidrag i Ps-tävlingen! smile
Stänklapparna måste få någon form av skugga på sig för att kunna se trovärdiga ut, och färlgarna kunde varit något ljusare eftersom det är ljust golv/bakgrund osv.. kanske bara jag som tycker det ;P Men annars va den bra! big_smile Grymt att du hade fått till det militärmönstret! smile

Sorry om du tog illa upp eller något, kände att jag bara manglade på, men det va med god ton jag skrev detta! smile Skuggor är verkligen inte lätt att få till, och jag är inte speciellt bra på det heller men det är alltid "kul" med lite kritik. Hur som helst, gillade verkligen bmwn och golfen, riktigt råa! smile
Senast redigerat av figge_stunter (20 april 2012)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Grafisk Designer
220 Inlägg
20 april 2012
LodisLudde skrev:
TADA! Nu får det räcka. Så här blir slutresultatet.

Länk:  http://i40.tinypic.com/2cehvdz.jpg
http://i40.tinypic.com/2cehvdz.jpg

Jävla snyggt gjort med stolarna, buren och detaljerna där grillen hade varit, riktigt fett! smile

Emil Svensson
V70R -04
Grundare av
facebook.se/breakinnecksdaily

Fitted North
468 Inlägg
20 april 2012
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

+100!

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

484 Inlägg
20 april 2012
figge_stunter skrev:
sterge skrev:
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!

Börjar med audin:
Tyckte du hade gjort skuggan på ic;n lite väl mörk längst upp, snyggt med fälgkanterna trots att det är en liten mitt på framfälgen, och på det vänstra lilla röret från intercoolern så tycker jag du kunde gjort skugga längst ut på röret och gjort det lite längre så man inte såg den blå "muffen", annars tycker jag att det du gjort ser riktigt bra ut! smile

BMW´n:
Här kan kan jag itne direkt hitta några fel, det som jag däremot hade tyckt varit riktigt snyggt är om du hade gjort tonade rutor ända fram. Men det ser riktigt bra ut iaf!! smile
Ett tips på hur iaf jag brukar göra för att få samma nyans på rutorna är att jag tar den orginal-otonade rutan mörkar ner den så som jag vill ha den, sen gör ett nytt lager med den, drar över den över den andra rutan och sen tar bort det som är överflödigt... smile

Mercan:
Slammed!! big_smile
Tycker du kunde gjort skugga längst upp på fälgarna eftersom det är tuck på dom, samma gäller intercoolern, eftersom ljuset verkar komma snett ovanifrån från förarsidan så borde det va skugga på sidan eftersom fronten är utanför ICn om du fattar hur jag menar?
Grillen kunde haft lite reflektioner/skuggor i sig tycker jag, men annars har du fått till grillen riktigt snyggt!
Såg iaf bra ut smile

Golfen:
Denna gillar jag verkligen stuket på! Finns nog inget att klaga på vad jag kan se, förutom att han har rostiga fälgar yikes!!! haha Riktigt rått stuk iaf! smile

Volvon:
Helt klart udda och stack verkligen ut när du hade denna som bidrag i Ps-tävlingen! smile
Stänklapparna måste få någon form av skugga på sig för att kunna se trovärdiga ut, och färlgarna kunde varit något ljusare eftersom det är ljust golv/bakgrund osv.. kanske bara jag som tycker det ;P Men annars va den bra! big_smile Grymt att du hade fått till det militärmönstret! smile

Sorry om du tog illa upp eller något, kände att jag bara manglade på, men det va med god ton jag skrev detta! smile Skuggor är verkligen inte lätt att få till, och jag är inte speciellt bra på det heller men det är alltid "kul" med lite kritik. Hur som helst, gillade verkligen bmwn och golfen, riktigt råa! smile

Oj, man får tacka! älskar när man får kommentarer för nåt man gjort, både positivt och negativt! smile

Kan svara upp lite här. Audin blev helt okej, såg inte så mycket att göra med den förutom dom klassiska sakerna och skugga och sånt är min starkaste sida direkt, det var en chansning från min sida!

Volvon blev jag nöjd med förutom just att det saknades skugga vid lapparna, har lite svårt för just skuggning och brushning.

Mercan tog längst tid att pyssla med och som du säger så fattas det lite skuggning här och där...

Golfen är jag mest nöjd med, dom rostiga fälgarna skulle bli nån mönsterbrytare tänkte jag där! smile

En slutsats jag har dragit är att jag behöver slipa mer på skuggning, brushning och några andra detaljer för att hethetesintrycket ska bli bättre!

Föddes till att älska Volvo.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
20 april 2012
sterge skrev:
figge_stunter skrev:
sterge skrev:

Börjar med audin:

BMW´n:

Mercan:
Slammed!! big_smile
Såg iaf bra ut smile

Golfen:

Volvon:

Oj, man får tacka! älskar när man får kommentarer för nåt man gjort, både positivt och negativt! smile

Kan svara upp lite här. Audin blev helt okej, såg inte så mycket att göra med den förutom dom klassiska sakerna och skugga och sånt är min starkaste sida direkt, det var en chansning från min sida!

Volvon blev jag nöjd med förutom just att det saknades skugga vid lapparna, har lite svårt för just skuggning och brushning.

Mercan tog längst tid att pyssla med och som du säger så fattas det lite skuggning här och där...

Golfen är jag mest nöjd med, dom rostiga fälgarna skulle bli nån mönsterbrytare tänkte jag där! smile

En slutsats jag har dragit är att jag behöver slipa mer på skuggning, brushning och några andra detaljer för att hethetesintrycket ska bli bättre!

Exakt! smile Men bra jobbat ändå! big_smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
21 april 2012
Kvällens Chop.
Jag blev jävligt nöjd, tyckte dom blev cleana med små medel.

http://i630.photobucket.com/albums/uu21/stonerfuzz/SGTI.jpg
http://i630.photobucket.com/albums/uu21/stonerfuzz/GolfSTI2.jpg
större: http://i630.photobucket.com/albums/uu21 … lfSTI2.jpg
Senast redigerat av Stoner_fuzz (21 april 2012)

254 Inlägg
22 april 2012
sweet dude!

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
22 april 2012
xaren skrev:
sweet dude!

Tack! Såg precis att framfälgen på STI'n är lite fuckad, får fixa det.

67 Inlägg
22 april 2012
Ingen som vill ge sig in på och ge min bil en svart framläpp och ett par antrasitgrå fälgar?smile
http://i41.tinypic.com/35cr8zb.jpg

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
22 april 2012
VWolkswagen skrev:
Ingen som vill ge sig in på och ge min bil en svart framläpp och ett par antrasitgrå fälgar?smile
http://i41.tinypic.com/35cr8zb.jpg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p3217364
Här är rätt tråd för dig smile

254 Inlägg
22 april 2012
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p3217364 du har ju den här tråden annars smile ska den vara lackas svart?och lacka fälgarna?

254 Inlägg
22 april 2012
förihelvete stoner sluta vara så snabb big_smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
23 april 2012
Riktigt snyggt Stoner_fuzz!! smile Det enda som finns att klaga på är isf framfälgen som sagt och att ljuset inte riktigt stämmer överens med bakgrunden, men den blev riktigt fet ändå! big_smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Fitted North
468 Inlägg
23 april 2012
Absolut inget avancerat men men:)
http://img689.imageshack.us/img689/7221/audirs6copy.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/9955/orginalrs6.jpg

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd

Sök