sterge skrev:
figge_stunter skrev:
Sorry för dubbelpost!!
Men jag tycker det är väldigt dåligt med kommentarer på bilar som kommer upp här, tror säkerligen att det hade kommit upp fler bidrag samt bättre bidrag eftersom man får tips om vad man kan göra bättre eller vad man har gjort bra osv...
Någon annan som håller med och också vill ha kritik på sina bilder?
Ja klart man vill höra vad andra tycker så länge det är konstruktiv kritik
Har laddat upp en hög med bilder några sidor bakåt :>
Precis! Ska ta en titt, har ju också laddat upp endel bilder... O
Börjar med audin:
Va inte så mycket gjort på den va jag kunde se (?)
Tyckte du hade gjort skuggan på ic;n lite väl mörk längst upp, snyggt med fälgkanterna trots att det är en liten mitt på framfälgen, och på det vänstra lilla röret från intercoolern så tycker jag du kunde gjort skugga längst ut på röret och gjort det lite längre så man inte såg den blå "muffen", annars tycker jag att det du gjort ser riktigt bra ut!
BMW´n:
Här kan kan jag itne direkt hitta några fel, det som jag däremot hade tyckt varit riktigt snyggt är om du hade gjort tonade rutor ända fram. Men det ser riktigt bra ut iaf!!
Ett tips på hur iaf jag brukar göra för att få samma nyans på rutorna är att jag tar den orginal-otonade rutan mörkar ner den så som jag vill ha den, sen gör ett nytt lager med den, drar över den över den andra rutan och sen tar bort det som är överflödigt...
Mercan:
Slammed!!
Tycker du kunde gjort skugga längst upp på fälgarna eftersom det är tuck på dom, samma gäller intercoolern, eftersom ljuset verkar komma snett ovanifrån från förarsidan så borde det va skugga på sidan eftersom fronten är utanför ICn om du fattar hur jag menar?
Grillen kunde haft lite reflektioner/skuggor i sig tycker jag, men annars har du fått till grillen riktigt snyggt!
Annars kunde jag inte hitta några fel eller något som du kunde förbättra!
Såg iaf bra ut
Golfen:
Denna gillar jag verkligen stuket på! Finns nog inget att klaga på vad jag kan se, förutom att han har rostiga fälgar
!!! haha Riktigt rått stuk iaf!
Volvon:
Helt klart udda och stack verkligen ut när du hade denna som bidrag i Ps-tävlingen!
Stänklapparna måste få någon form av skugga på sig för att kunna se trovärdiga ut, och färlgarna kunde varit något ljusare eftersom det är ljust golv/bakgrund osv.. kanske bara jag som tycker det ;P Men annars va den bra!
Grymt att du hade fått till det militärmönstret!
Sorry om du tog illa upp eller något, kände att jag bara manglade på, men det va med god ton jag skrev detta!
Skuggor är verkligen inte lätt att få till, och jag är inte speciellt bra på det heller men det är alltid "kul" med lite kritik. Hur som helst, gillade verkligen bmwn och golfen, riktigt råa!