Kan inte se bilden just nu (imageshack blockat), men när man kikar på drivaxlar som ligger och dräller i pallar här på jobbet så tycker jag inte att dom är mycket grövre än dom som sitter till min Volvo 740
Kan inte se bilden just nu (imageshack blockat), men när man kikar på drivaxlar som ligger och dräller i pallar här på jobbet så tycker jag inte att dom är mycket grövre än dom som sitter till min Volvo 740
Om dom ligger och dräller pallvis kanske Scania borde ta en funderare ang hållbarheten
Inte jag men detta var den tredje som jag känner till att någon kört av på våra bilar, fast en av gångerna tror jag det berodde på att Scania-verkstan glömde fylla på olja i bakaxeln.
Inte jag men detta var den tredje som jag känner till att någon kört av på våra bilar, fast en av gångerna tror jag det berodde på att Scania-verkstan glömde fylla på olja i bakaxeln.
Fränt Det är problem med att oljan i bakaxlarna läcker ut på vissa modeller av bakaxlar. Läcker ut från naven. Kanske var det och inte verkstaden
Läcker ut från naven. Kanske var det och inte verkstaden
Det hände samma dag som vi fick tillbaka bilen efter att de flyttat över bakaxeln från en reservdelsbil vi hade stående vid verktstan, sen var ekipaget inte speciellt tungt heller. De hade väl tömt våran reservdelsbil på all olja och sen missat att fylla på igen när de flyttade över bakaxeln.