JapMax skrev:
HadesInFlames skrev:
Isolering är ju inte bra för pedofiler, släpp in dem hos tunga förbrytare dvs "de hårda pojkarna" och låt de sköta det där. Innan de åker in kan man dock tatuera ordet pedofil i pannan på dem
Jag vill inte lägga några moraliska värderingar om hur dåliga människor pedofiler är, men jag kan säga att pedofiler ligger i princip först i listan över hackkycklingar på fängelser, man ska va glad om man kommer ut levande. Lr iofs är de nog bättre o dö än att få styck varje dag.
Pedofiler och kvinnomisshandlare, det är de som har lägst machostatus och högst hackkycklinmg status.
Det är skillnad på pedofili och pedofili tycker jag, lightfarianten ska ha grava straff men jag tycker de ska skyddas i den grad att de placeras på säkra ställen. Den grövre varianten kan vi skjuta direkt tycker jag, ibland hör ma talas om fall man förundras hur sjuka människor kan va. Skjut skiten omgående.
För ditt eget bästa så hoppas jag att du aldrig hamnar i fängelse.
För om du tror att det är precis som i amerikanska filmer så har du väldigt fel.
En pedofil kanske inte blir omtyckt men han blir aldrig mördad i ett svenskt fängelse.
Sluta titta på Prison Break och OZ...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.