Jag har nu under en längre tid samlat alla bilar jag tycker om. Jag känner till de flesta för och nackdelarna me bilarna men skulle vilja höra lite va ni tycker om bilarna. Ni kan gärna skriva en rad om kända fel för jag har säkert missat något.
Honda Integra Type R Honda Civic Type R (03-08) Honda NSX Honda S2000
Bilarna går lätt att dela in i tre "grupper", 1. snabb gubbbil 2. familjebil 3. ungdomsbil.
Konstigt nog tror jag att jag kommer trivas riktigt bra med alla bilarna. Säg va ni tycker i form av ett köpråd till en ungdom Problemet e väl att jag gillar både långa motorvägs resor och banåkning.
inte helt otippat säger jag integra. vilen årsmodell menar du? snygg, snabb o lagom bekväm. men vill du ha riktigt komfort så satsa på merca eller saab men honda är ju med ungdomsbil än dom andra
inte helt otippat säger jag integra. vilen årsmodell menar du? snygg, snabb o lagom bekväm. men vill du ha riktigt komfort så satsa på merca eller saab men honda är ju med ungdomsbil än dom andra
Integra, årsmodell 98-00 vänsterstyrda Dem ska ju vara vassare än Civic Type R.
Naah jag gillar tyvärr inte den karossen du har (men skicket på din e jättefint o verkligt fin bil) Och då blir de ju den nya, minst 320 o den e lite för dyr. Men jag känner en kompis som ska köpa en CLK 320
saab 9-3 v6 är väl inte tråkig? dock skulle jag nog ta en honda civic type-R do verkar grymma! 9-3 är ju mycket vanligare
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Ska jag välja så säger jag S2000, mest för att servicekostnaderna är normala, till skillnad från NSXen.
Du kommer få grymt kul i en S2000.
Tjena. Har du ägt en NSX? Servicekostnaderna är inte värre än på någon annan Hondamodell.
Nej, det har jag förvisso inte. Det var Scotte som påpekat detta när jag sagt att mitt NSX sug var stort.
Jag vet dock hur mycket mer omständigt det är att byta kamrem på en NSX än en S2000. Antar att du vet att verkstaden måste hyra specialsydda skynken att täcka bilen med när dom byter rem.
Detta måste vara dyrare än ett kamremsbyte till en S2000, rätta mig gärna om jag har fel. Annars vet jag att NSXen är förhållandevis billig i service.