To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
det är nog mer att sätta sig i telefon och ringa runt till diverse stylingsfirmor. så kanske man kan få två st dekaler som täckere hela bilen för att få sponsor.
Hejsan!, som tråden lyder så söker jag sponsorer för kommande bygge av min bmw, lack, kompressorkit och coilovers.. bromsar och diverse kjolpaket.
För mer info
maila: straleger@gmail.com
seriöst men får jag fråga dig en sak? är du dum i huvudet eller nått liknande.
tror du på det där själv? en halv gammal bmw som är orginal och du vill ha spons med grejer för 100.000+? alltså vad finns det för idioter här inne? vilket företag tror du vill ge dig ett kompressorkitt gratis. . åk typ till telenor och klistra din bil i deras logo så kanske du får ringa nån månad gratis.
Svenss0n, tänk på att vara trevlig och behandla andra medlemmar med respekt. /Moderator (Phaetoon).
Hejsan!, som tråden lyder så söker jag sponsorer för kommande bygge av min bmw, lack, kompressorkit och coilovers.. bromsar och diverse kjolpaket.
För mer info
tror du på det där själv? en halv gammal bmw som är orginal och du vill ha spons med grejer för 100.000+? alltså vad finns det för idioter här inne? vilket företag tror du vill ge dig ett kompressorkitt gratis. . åk typ till telenor och klistra din bil i deras logo så kanske du får ringa nån månad gratis.
Säger han som själv har en bil som är 2 ÅR ÄLDRE! . . . Sen för det andra. Ett kompressor kit kostar inte 100 tusen om du inte ska ha det bästa på marknan då vill säga typ. Finns kompressor för 30.000 u uppåt...
För mer info
Säger han som själv har en bil som är 2 ÅR ÄLDRE! . . . Sen för det andra. Ett kompressor kit kostar inte 100 tusen om du inte ska ha det bästa på marknan då vill säga typ. Finns kompressor för 30.000 u uppåt...
Han menade inte att kompressorn kostade 100.000, han ville ju ha lack, coilovers och annat åxå, då springer det lätt över 100.000rk.
Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Han menade inte att kompressorn kostade 100.000, han ville ju ha lack, coilovers och annat åxå, då springer det lätt över 100.000rk.
Och jag tror att han vet att hans bil är gammal den med.
Varför inte? Fortune favors the bold. Jag tror dock inte att vem som helst får spons bara genom att starta en tråd så här. Men varför inte? Om man inte visar att man vill ha spons så får man väl inget spons heller?
Vi kanske skulle starta ett delforum för sponsorer (företag) och personer som vill få spons?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Varför inte? Fortune favors the bold. Jag tror dock inte att vem som helst får spons bara genom att starta en tråd så här. Men varför inte? Om man inte visar att man vill ha spons så får man väl inget spons heller?
Vi kanske skulle starta ett delforum för sponsorer (företag) och personer som vill få spons?
skulle vara roligt men frågan är ju om företag skulle orka gå igenom allt? kommer nog vara rätt många som kommer fråga
har ju redan ordnat en firma som ska sponsra lacken på min bil och en kompressor kostar 25 tusen.. monteringen gör jag själv ngn skrev att jag hade en halv gammal bmw.. men han hade en volvo som var 2 år äldre.. Han kanske inte har tänkt på att jag vill ha en e39 med kompressor.. lacken är ordnad.. kompressorn kommer jag själv att betala..och tråden startades för skojs skull, sen så vet man inte om ngn nappar.. de finns ju rätt mycke idioter i denna världen
Ljusholm kompressorer 15-25 tusen Coilovers 5 papp (tyskland) Lack (25 k ) <- Sponsor hittad!
skulle vara roligt men frågan är ju om företag skulle orka gå igenom allt? kommer nog vara rätt många som kommer fråga
Klart att många skulle fråga. Reglerna i det forumet skulle ju behöva vara lite extra strikta.
Typ: Spons sökes: Coilovers till BMW E39 Spons gives: Lackering
Lycka till MiuF!
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)