Kommer bli riktigt nice, men hade kört på lite mörkare färger faktiskt, typ som den orange på din corre och så en riktigt djup blå hade varit riktigt snyggt
Nu börjar det likna nått! Jag tror dock att bakre stötfångaren skulle bli bättre om du tog bort "flärparna" i ovnakant på hålen om du förstår vad jag menar? Mvh
Läste nu din livshistoria, o den var inte att leka med! HAHA!
En buss med lambodörrar, bara den tanken får mej att ligga ner på golvet att skratt!
Du ser ut att ha lyckats riktigt ordentligt, men du kanske får ta o sakta ner lite innan du går in i väggen hörrö, som du jobbar kan du ju ta kol på vem som helst!
Lycka till i fortsättningen, du är fortfarande min kung!
edit: 6 lager candy är inte dåligt.. behövs de så mkt för effekten eller vad är grejjen? det är mycket material...? mellanslip? vad kör du för spruta på skarven, är de biltema-airbrush som gäller eller?
Läste nu din livshistoria, o den var inte att leka med! HAHA!
En buss med lambodörrar, bara den tanken får mej att ligga ner på golvet att skratt!
Du ser ut att ha lyckats riktigt ordentligt, men du kanske får ta o sakta ner lite innan du går in i väggen hörrö, som du jobbar kan du ju ta kol på vem som helst!
Lycka till i fortsättningen, du är fortfarande min kung!
edit: 6 lager candy är inte dåligt.. behövs de så mkt för effekten eller vad är grejjen? det är mycket material...? mellanslip? vad kör du för spruta på skarven, är de biltema-airbrush som gäller eller?
Ser riktigt bra ut!
täcker ju så dåligt med candyn, blir 2 mellanslipningar, hehe ja en sån skitairbrush använde jag