2906
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Avstängd
914 Inlägg
24 maj 2009
#1661
va..men.. neje sad

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

37 Inlägg
24 maj 2009
#1662
snygga byggen ....... tyvärr så vet inte folk att man skall betala för bra jobb vet hur det kan vara
lycka till framöver


25 maj 2009
#1663
Synd som fan att du lägger ner skulle fan kunna tänka mig jobba gratis hos dig bara för att vara med och lära sig av dig.


www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 maj 2009
#1664
så det är tyvärr, sverige har för lite folk och vi som är här har för lite pengar.

förutsätter att du bygger vidare som hobby på egna projekt.


Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
25 maj 2009
#1665
detta var ju en dåligt nyhet ,en jävligt dålig en, så jävla lågt att inte betala för ett svinbra jobb, KVALETET KOSTAR!, vill man hanåt mindre bra så vfr inte, asså tänk dej om en kund kmr till våran verkstad, och han vill ha en hel bil lackad, vi sägar att det kostar 12000,  sedan vill han ju bara betala tex 8000 för han tycker det är för dyrt, bortsett från hur bra nu det blev, aja, hoppas du fortsätter på hobbybilen iaf (coradon)


1 892 Inlägg
26 maj 2009
#1666
Det var riktigt riktigt tråkiga nyheter!!!
Du är en stor insperationskälla!!   Jag hoppas verkligen du fortsätter med dina egna byggen!!   Mvh/Mats


FreddeK
26 maj 2009
#1667
bara att sätta yxan i dom bilarna du inte fått den betalningen du ska ha! Men oavsett vad du hittar på tycker jag tråden har varit riktigt underhållande! Men som sagt, vem fan vill jobba gratis!

Forummoderator
10 576 Inlägg
26 maj 2009
#1668
Freddeponken skrev:
bara att sätta yxan i dom bilarna du inte fått den betalningen du ska ha!
Nu var det väl inte så, utan snarare att folk inte är beredda att betala skälig timlön för stylingbyggen. Realcar tar 5000kr för ett kjolpaket och en totalbreddning som Adrian gör kanske kostar 50000kr(chansar bara på siffror), då tycker folk att Adrian är dyr utan att ha någon som helst referens att jämföra mot.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Medlem 34530
908 Inlägg
26 maj 2009
#1669
tycker det är mycket tråkigt att du lägger ner, men tyvärr så finns det de som inte förstår hur mycket tid det tar att bygga och därför vill de inte betala skäliga priser.

Hoppas du hittar något annat och att du fortsätter med din corrado på fritiden smile

Passar även på att tacka dig för all inspiration du gett.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Bilplåtslagare/Bilbyggare
201 Inlägg
26 maj 2009
#1670
evilaudio skrev:
vet exakt va adrian menar.. folk vill ju ha MASSOR men vill inte betala en krona för de.
Känner igen det där smile


trist för dig Adrian sad

Cbc

47 Inlägg
26 maj 2009
#1671
Mycket tråkigt att höra sad

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo

167 Inlägg
26 maj 2009
#1672
Du kommer att vara saknad, hoppas att du bygger vidare på egna bilar.

----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)

595 Inlägg
26 maj 2009
#1673
riktigt riktigt tråkigt att höra, varit intressant att följa de du gjort! skillz har du! men förstår även jag varför du kastar in handsken... // MichA

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=99492 <--- Mitt Honda bygge
http://www.tuningshop.se <- Hjälper mig kitta upp för säsong 2009

OLAGBG
596 Inlägg
26 maj 2009
#1674
Ja tråkigt som fan är det.. hoppas det löser sig med svenssonjobb å allt och att du fortsätter att bygga egna bilar.

OLAGBG
VOLVO

195 Inlägg
29 maj 2009
#1675
de synd att lägga ner när man har sån talang... när man är så duktig....!! men men hoppas det löser sig


333 Inlägg
2 juni 2009
#1677
va fan de ville man ju inte höra:( du har sån snuskig naturbegåvning när det gäller att bygga om bilar


514 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
#1678
Blondie1 skrev:
va fan de ville man ju inte höra:( du har sån snuskig naturbegåvning när det gäller att bygga om bilar
jag vet big_smile

Men se det positivt istället nu har jag mer tid till att bygga på mina egna bilar för en gångs skull smile
jag kommer inte lägga ner det helt och hållet utan bara lägga om strategin.

först måste jag skaffa ett vanligt jobb och sedan skaff FA-skatt så att jag kan göra båda delarna.

lackeringen kommer vara kvar eftersom det inte är så tidskrävande som att bygga om en hel bil.


Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
3 juni 2009
#1679
Kommer du fortsätta att gjuta kjolpaket etc eller lägger du ner den biten med? Frågar då det är en kille i x40nordic som är sugen på ett kjolpaket till sin x40.

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
3 juni 2009
#1680
Adrian-Styling skrev:
Blondie1 skrev:
va fan de ville man ju inte höra:( du har sån snuskig naturbegåvning när det gäller att bygga om bilar
jag vet big_smile

Men se det positivt istället nu har jag mer tid till att bygga på mina egna bilar för en gångs skull smile
jag kommer inte lägga ner det helt och hållet utan bara lägga om strategin.

först måste jag skaffa ett vanligt jobb och sedan skaff FA-skatt så att jag kan göra båda delarna.

lackeringen kommer vara kvar eftersom det inte är så tidskrävande som att bygga om en hel bil.
waah, detta låter ritigt lovande, nu får man äntligen se hur din corrado kmr att bli big_smile
hoppas du hittar ett till jobb som du trivs bra med smile, ha en god fortsättning smile



Sök