3222
Sök

Baca´s Ford Falcon 67a pro-custom.

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
18 april 2008
Kan kolla å mäta lite runt lite olika rutor jag har liggandes kanske har nån som kan komma till användning
jag kan ju mäta lite smått imot min framruta kan ju återkomma senare om jag hittar nån

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

217 Inlägg
18 april 2008
det här kommer bli helt sjukt fett big_smile

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
18 april 2008
baca skrev:
ris3t skrev:
tja vad har du blästrat med ?  har  köpt nå skit på  jula men de funkar inge bra

HAHA det e ett kapitel i sig, lampan å jag anlitade en kille som kom till garaget å blästra, vi trodde att han skulle komma med nån finlirar grej och blästra, Men nej han drar in en brandslang och en blästerklocka som var stor som en liten personbil och satte igång.. gick åt 500 kilo aluminiumsulikat att rensa rent våra bilar. Han använder dom sakerna i sitt jobb varje dag så det skulle funka sa han, Det han glömde att tala om var att han blästrar rent gigantiska oljecisterner till vardags.

Haha... skall det va så skall det va, eller vadå? tongue
Måste sett kul ut när ni förväntade er lite mindre grejer och så kommer en "hel industri" för att blästra lite. big_smile

//Edge

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Chevyzon skrev:
Stolparna måste du ju vinkla.Passa in över delen av gamla taket den delen som rutan ligger i.Sen är det bara att skära rutan efter det.Enkelt!!

Japp jag måste ju vinkla dom, men inte så mkt förhoppningsvis att det inte går att använa samma välvda form som orginalrutan.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Edge83 skrev:
baca skrev:
ris3t skrev:
tja vad har du blästrat med ?  har  köpt nå skit på  jula men de funkar inge bra

HAHA det e ett kapitel i sig, lampan å jag anlitade en kille som kom till garaget å blästra, vi trodde att han skulle komma med nån finlirar grej och blästra, Men nej han drar in en brandslang och en blästerklocka som var stor som en liten personbil och satte igång.. gick åt 500 kilo aluminiumsulikat att rensa rent våra bilar. Han använder dom sakerna i sitt jobb varje dag så det skulle funka sa han, Det han glömde att tala om var att han blästrar rent gigantiska oljecisterner till vardags.

Haha... skall det va så skall det va, eller vadå? tongue
Måste sett kul ut när ni förväntade er lite mindre grejer och så kommer en "hel industri" för att blästra lite. big_smile

Det var galet...när han körde igång maskinen lät det som man starta upp en jetplan.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
lodan skrev:
det här kommer bli helt sjukt fett big_smile

Hoppas jag med big_smile

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Sateonatour skrev:
Kan kolla å mäta lite runt lite olika rutor jag har liggandes kanske har nån som kan komma till användning
jag kan ju mäta lite smått imot min framruta kan ju återkomma senare om jag hittar nån

Det hade vart toppen. Tack som fan

4 506 Inlägg
18 april 2008
baca skrev:
_Wallis_ skrev:
Najjjjs ! big_smile

Haha Praktikant?? tongue
Har du börjat ta in sådana nu ? big_smile haha

Ja för fan,, det finns plats åt dig med Wallis wink
Du får ta å titta in nån dag. Det var länge sedan nu ju.

Ja jag kommer väll in ngn gång när kulorna börjar komma hmm wink haha

Måste erkänna att jag e jefligt sugen på att åka dit nu, Men så länge jag
studerar (fram till 4juni) så kommer jag inte ha råd, Pengarna räcker ingen
stanns nu, Men vi skulle ju göra ett uttag så det löser sig nog föresten haha wink
Senast redigerat av _Wallis_ (18 april 2008)

Kan du andas kan du dö.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
baca skrev:
_Wallis_ skrev:
Najjjjs ! big_smile

Haha Praktikant?? tongue
Har du börjat ta in sådana nu ? big_smile haha

Ja för fan,, det finns plats åt dig med Wallis wink
Du får ta å titta in nån dag. Det var länge sedan nu ju.

Ja jag kommer väll in ngn gång när kulorna börjar komma hmm wink haha

Måste erkänna att jag e jefligt sugen på att åka dit nu, Men så länge jag
studerar (fram till 4juni) så kommer jag inte ha råd, Pengarna räcker ingen
stanns nu, Men vi skulle ju göra ett uttag så det löser sig nog föresten haha wink

Ja jävlar ja... vårat våldsamma uttag på en bank var det ju.. haha

4 506 Inlägg
18 april 2008
Vad bettyde Baca på Japanska btw?
Såg aldrig ngt svar i tråden? fick du reda på det eller??

Kan du andas kan du dö.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
_Wallis_ skrev:

Nää jag vill också vet, Med min sedvanliga tur betyder det väll typ, svettiga bollar eller nått.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
18 april 2008
Bor ni i garaget alla olika tider på dygnet, (läs helg) eller, känns som om man måste kolla in hos er nån gång när man är på väg ner till Götet. tongue

//Edge

BWG VP
69 Inlägg
18 april 2008
big_smile Kommer bli sååå fett dehär.

Vi är nog klara med svettsen nästa vecka skulle jag tro.. då är den all you'res! big_smile

4 506 Inlägg
19 april 2008
baca skrev:
_Wallis_ skrev:

Nää jag vill också vet, Med min sedvanliga tur betyder det väll typ, svettiga bollar eller nått.

hahaha wink

Kan du andas kan du dö.

4 767 Inlägg
21 april 2008
Edge83 skrev:
Bor ni i garaget alla olika tider på dygnet, (läs helg) eller, känns som om man måste kolla in hos er nån gång när man är på väg ner till Götet. tongue

Vi är där allt som oftans.. men slå en pling innan så du inte åker i onödan smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
21 april 2008
Erick skrev:
Edge83 skrev:

Vi är där allt som oftans.. men slå en pling innan så du inte åker i onödan smile

Mvh
Erick

Om jag ändå skall ner mot götet så ligger ert garage "på vägen" för mig i vilket fall, så jag kan ju ta för vana att svänga in när jag väl åker ner. wink

//Edge

Os Difuntos
1 822 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Edge83 skrev:
Erick skrev:
Edge83 skrev:

Mvh
Erick

Om jag ändå skall ner mot götet så ligger ert garage "på vägen" för mig i vilket fall, så jag kan ju ta för vana att svänga in när jag väl åker ner. wink

Låter som en strålande ide.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Kommer en update lite senare ikväll på vad som hänt i veckan, Jagkanske inte har arbetat jätte effektivt på Falconen då jag åkte till Tibro i måndags och hämta hem en ny/äldre jävligt rolig bil... mmm Älskar min nya leksak big_smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
23 april 2008
Fyfan så coolt det blir big_smile

Ser framimot kvällens uppdate!
Mvh Kim

Filkörning?
852 Inlägg

Sök