Nej, det behöver du inte.. Men om du är ute efter ljudet och allt annat i din motor och motorstyrning är orginal så kommer det inte bli mycket skillnad på ljudet..
men kan man ha en öppen dump på en V40. På en T4 har jag hört att man kan!, men på en 2.0T har jag hört att det ej är så bra,, varför?
jesus...
man kan, men det funkar inget bra hur gärna man än vill!
(näst efter billigt trim till 740gl så är detta den vanligast förekommande frågan på detta forumet, finns många trådar om det)
Senast redigerat av torpis (4 april 2008)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
men kan man ha en öppen dump på en V40. På en T4 har jag hört att man kan!, men på en 2.0T har jag hört att det ej är så bra,, varför?
jesus...
man kan, men det funkar inget bra hur gärna man än vill!
(näst efter billigt trim till 740gl så är detta den vanligast förekommande frågan på detta forumet, finns många trådar om det)
ursäkta då!, trodde man kunde fråga i forum. Har ej fått svar på detta tidigare. därför frågade jag igen. Är det jobbigt så svara inte då
jag svarar absolut inte för det är jobbigt, jag gav dig ändå en förklaring... hade det varit för jobigt att svara så hade jag självklart skitigt i det.
jag rekomenderar oavsett att du söker i ämnet.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-