snälla inge durkplåt det är de värsta som finns durkplåt har man som halkskydd på handikappsbadplatser inte i bilar! fixa något snyggare tyg eller nått istället
snälla inge durkplåt det är de värsta som finns durkplåt har man som halkskydd på handikappsbadplatser inte i bilar! fixa något snyggare tyg eller nått istället
grejen är att jag hatar mattor, glider omkring o korvar sig osv, testat rätt många av dem med, luisi sparco osv, funkar inte för mig, jag vill ha något som ligger still.
Intressant projekt, men snälla byt ut den orange lampan mot en silver (som blinkar orange) i den vita sidoblinkersen. ser lite ut som en ägg med gulan nu
Ju äldre man blir, desto bättre blir leksakerna
"How does your wife know that you have turned gay? You just bought a Prius!"
Intressant projekt, men snälla byt ut den orange lampan mot en silver (som blinkar orange) i den vita sidoblinkersen. ser lite ut som en ägg med gulan nu
det är ingen orange lampa, det är en orange kula i typ, går vad jag sett inte att ta bort det tyvärr, tycker inte heller det ser skitbra ut, men bättre än helorange. har ett par extra vita jag kan mecka lite med se om man kan få ur den där kulan för jag har oranga lampor.
halva avgassystemet är på plats nu, blev lite för kallt att ligga ute nu så var tvungen o dra mig hemmåt ^^ resten ska på imorn och provlyssnas bilder kommer... ev. film med.